Bu devr-i devranda öldükçe dirilmekteyim uçurum kenarlarında nefsime bir nebze direnerek düşmeleri itelemekteyim
kötü tarih tekerrürden ibaret değilmiş, istersen kader ellerindeymiş feleğin çemberini ters çevirmek bir elin değil, çoğalan çoğaldıkça güçlenen ellerin sesindeymiş…
aşk imiş her şeyden el ayak çektirebilen sevmek ki zarar vermeksizin, gönül tahtına sevgilini oturtmakmış ebediyen…
mevlayı bulmak dünyevi aşkını da elinin tersiyle bir tarafa itmek değilmiş, yalnızlık bir Allah’a mahsus denirmiş hiç yoktan söylenmemiş…
okyanuslardan su çalmak değil okyanusta bir damla olabilmeye çalışmak meşakkatli bir yolun hedefiymiş keza gönül gözünü son radde açabilenler vahdet-i vücuda erebilirmiş…
gizlemeliymiş aşkları sevgileri ki kıskanmasınlar, yıpratmasınlar, hırpalamasınlar, gönlüm herkese açık yeter ki alçakça hain planlar kurmasınlar...
bu devr-i devranda dünyevi aşkım ben sana talibim nerdeysen gel bul beni uçurum kenarlarında nefsimi öteleyerek beklemelerdeyim
talib olmayı da isterdim Mevlayı gönlümün baş köşesine oturtabilmeye ne var ki 21. yy’da deli derler insana
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gönlüm herkese açık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gönlüm herkese açık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.