(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
&%&%GÜNEŞ YAĞMURU...%&%& şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
&%&%GÜNEŞ YAĞMURU...%&%& şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu güzel şiirin bana eşim için yazdığım ve aşağıda bir blümü görülen "Her Yerde Sen" başlıklı şiirimi anımsattı... Aklın yolu bir olduğu gibi sevginin de yolu birdir. Kutluyorum Sinem Kızım.
Her yerde sen, Her şeyde sen Düşen her damla sen, Parlayan güneş sen Bulutlar sen, rüzgar sen Yapraklar sen, çiçekler sen Şarkılarımda sen Hayallerim sen, rüyalarım sen...
Canım yavrum,bu seven ve sevilen yüreği tebrik ediyorum.Yürğindeki duygular sevdiğine doğru öyle akmış ki, bu sevginin suçlusu olarak kendini görüyorsun.Sevgide suçlu yoktur kelebeğim.İhanet edersen suçlu olursun. Zaman zaman darılsanızda arada sevgiline söylemek için aklından şu cümleler geçiyor.Hep ilk adsımı atan sen oluyorsun. '''''Barışalım ben Seni Asi kalbinle Hırçın Duygularınla Sevdim Barışmak için Sana feryat Etmeyi Sevdim bebeğim hadi gel barışalım Eskisi gibi Olalım. Barış içinde Kalsın Ellerimiz Ayrılık Görmesin Gözlerimiz Ben Seni Seviyorum Barışmanı Bekliyorum,diyorsun oda yumuşuyor bu sözler karşısında''''''
Sevgili çocuğum. şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
AYRILIK SEVDAYA DAHİL -1
görünen yıldız değil yir yir delinmişdür felek gün yüzünün hasretiyle tir-i ahımdan benüm necati
1. açılmış sarmaşık gülleri kokularıyla baygın en görkemli saatinde yıldız alacasının gizli bir yılan gibi yuvalanmış içimde keder uzak bir telefonda ağlayan yağmurlu genç kadın..
. rüzgâr uzak karanlıklara sürmüş yıldızları mor kıvılcımlar geçiyor dağınık yalnızlığımdan onu çok arıyorum onu çok arıyorum heryerinde vücudumun ağır yanık sızıları bir yerlere yıldırım düşüyorum ayrılığımızı hissettiğim an demirler eriyor hırsımdan..
_____________________Antalya da suyun dansına gecenin karasına yağmurun mıh gibi akmasına kızların hava atışına güneşin teni yakışına sarı saçlı kızların havalı bakışına ova gibi oluşuna sahiline denizine meyhanesine türküsüne bir bardak çiğ çayına muzuna portakalına hayranım... kutladım değerli kalemi güzel bir eser okudum Antalya dan saygımla Gevdan...
Kızzzzz canım bacım; vallahi o yazan ellerini öperim İnan muhteşemsin harküladem.......bayıldım dizelerine:) Değerli kalemin var olsun...........Herdem sevgimlesin bunu bil
Tebrikler :)Sayggilarimla valla bn antalyayi degil de adaya tercih ederdim tatil icin:)) Kutladin genc sairem seni ve kalemini Saygilar sevgiler melegime
Sevgide son yoktur. Sevgiler hiçbir zaman son bulmazlar biten sevgiler yoktur, bitmiş gibi görünen sevgiler vardır vazgeçiş de yoktur sevgide. Yaşandıkça yaşatılır sevilen kutlarım
Başarılar diliyorum.
Bu arada ben Antalya'lı'yım.
Selam size güney illerinden ...