Okuduğunuz şiir 3.11.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Tayfun54
tutunmak yalnızlığa / ben yazmazsam
bugün bir yaprak olmak istiyorum, kurumuş ve sararmış. istiyorum sürüklesin beni sonbahar, sert esen rüzgârların sırtında, bir sahil kasabasına! gözlerin güneş, tenin can çekişen deniz. deli bir dalga gibi savrulmalıyım sığ yanına, martı kanatlarında çocukgülüşleri. o kumdan şato, ve kovalar dolusu umut avuçlarımda.
ipinden kopmuş bir uçurtma olmak istiyorum, dolunayda kaybolmak. saymak ve göz kırpmak yıldızlara, bir kaç güzel anıya el sallamak sessizce. tutunmak yalnızlığa biraz daha. ellerimde ay kokusu, saçlarımda samanyolu seni çağırmak çıplak bir sesle.
ya da, bir bulut olmalıyım. alnımda kurşun gibi yağmalanınca sensizliğim, damla damla aksan gözlerimden içime.
sonra, ölümuykusundan uyansam mutluluğa, unutsam geç kalmışlığımı, ve ayrılık olmuşsa dudaklarımda tadın. odama sinen kokunun son kırıntılarını da alırsa, pencerelerden süzülen leylak sarhoşluğu.
sana yüreğim, bana düşmüşse sensizliğim, işte o zaman ben yazamazsam, ve ahir uykusuna yatırmışsam senli hayalleri, kristal bir mezarda.
ki; çevirmişsem umudun oklarını gurbet kayalığına, karanlık ve soğuk bir tünelden geçiyorsa bedenim, ve nefesim tükenmişse.
sanma ki sevmedim seni. sanma ki unutuldu sesin!
işte tam o zaman, ben yazmazsam sen yine de yaz...yaz seni nasıl sevdiğimi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tutunmak yalnızlığa / ben yazmazsam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tutunmak yalnızlığa / ben yazmazsam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seni her yerde söylüyorum bu büyülü sesini bu kocaman yüreğini şiirinde o derin girizgahlarında olman ve harika betim şiirlerine imza atman ayrıca özel benim için ne güzel yansıtmışsın aşkı martı kanatlarının rüzgarında elleri buz kesiği aşk bahçelerinin duldalarında çok güzel bir şiirdi günümü taçlandırdı,sevgilerim daim yüreğine...
bu yaprakları hep yeniden toplamak için dönmek şart oluyor şiirin etrafında yazmak ve yorumlamak ikisininde bu denliği yakıştığı nadir kalemlerdensiniz şiire duyguyu giydiren en çok sessiniz oluyor bir kez daha ifade etmek istedim saygıymla...
Sevgili Hasan; Yine yürek damlaların sellere neden olmuş satırlarca.... Kalbin med/cezirlerini öylesi vurgulamışsınki naif cümlelerinle, ayrılığın acısı bile hafifliyor gözler içinde. Kim baksa kim dinlese eminim mazisindeki aşk hüzünlerinden, ve vuslatsız bekleyişlerinden esintiler bulacak ve sarıp sarmalayacaktır birazda pişmanlık acısıyla sinesine. Beni her defasında ağlatan şiirlerinden birini daha okumak, dinlemek ve yorumlamak fırsatını verdiğin için teşekkürler Şair'im, yüreğin var, kalemin hep böyle masmavi olsun. Sevgim yüklü saygılarımla derlediğim manolyalar yüreğin enginlerine. (Cem Adrian'da müthişl yakışmış:)
birey şiirleriyle, bireysellikten çıkıp, bütün insanlarla aynı anda kalbi çarpa çarpa bir serüveni yaşama biçimidir. yada yaşamı anlamlara bölerek, güzelliklere yükleme sanatıdır.
Yüreğine, emeğine, nefesine sonsuz teşekkürler. Saygıyla...