Sana uzaklardan şiirler yazacağım Yalnızlık selamıyla uyanacak gözlerin Deli dalgalar kabaracak içinde Su bağrında alevlenecek kum Zaman suskun kalacak Şafağına utanacak seher yazdığı aşktan!
Ne bir gün öncesi ne bir gün sonrası olacak Konuşacak kelebek dokunuşumla Bir şair öldü diyecekler örtün şiirlerle Ve ben yeniden yeniden Yalnız kalmayı senden öğreneceğim!
Sana uzaklardan şiirler yazacağım Kanat çarpacak uçmaya hazır kuşlar Senli rüyalara yatıp Beyaz mutluluklar içinde öleceğim!
Sözler kurşun gibi çarpacak yüzüne Ürperecek tenin Bakışımda kan izleri Sana sokulacak nefes ben olacağım Dokunacak dudaklarına ıslak öpüşlerim Dayanamıyorum dayanamıyorum dedikçe Sana uzaklardan şiirler yazacağım!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.........Bir Şair Öldü Diyecekler Örtün Şiirlerle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.........Bir Şair Öldü Diyecekler Örtün Şiirlerle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her gün sık sık rastladığımız, ezberlediğimiz söz ve imgelerden uzak, yeni yepyeni bir imaj kuşanmış şiir...
Nurten Tarım'a özgü..
Kutlarım hocam, sevgiler...