neden? diye sorma gittiğinde... sorma... sanki bir ilmek var bağazına geçirilmesi gereken... susup beklemelisin... yaşamalısın bunu.. son anına kadar... bilmelisin ki içindeki aşksa sorgulamadan yaşamalısın herşeyi... ve bittiğinde hesabını soramazsın hiç bir şeyin... tıpkı biten mevsimler gibi... ne kadar acısa da nice denizleri döksen de gözlerinden yaşamalısın
önce tüm yaşananlar gelir aklına... o mutlu anlar ve tüm kavgalar.. sitemler.. iç çekişler.. içinde .. boğazında düğümlenip kalanlar.. kırgınlıkların.. ve bütün hayallerin... "ne kadar güzelmiş" dersin.. hem de hepsine.. sonra geri gelmeyeceğini geri dönmeyeceğini bile bile bir zaman vermek istersin bir zaman ayırırsın beklemeyi yeğlersin.. "beklicem" dersin.... en acı yanı budur.... o an yüreğinsindir bütünüyle aklın şuursuzdur... düşünemezsin hiç bir şeyi... sadece acılar yığınıdır her yanın... ve ölmek istersin.. boğazındaki ilmeğin bir an önce çekilmesini.....
ve
SADECE SEVDİĞİNİ
AMA ASLA HİÇ SEVİLMEMİŞ OLDUĞUNU HİSSETTİĞİNDE..
dayanmaz buna yüreğin
sorular... binlerce sorular birikir boğazına... ASLA CEVABINI ALAMAYACAĞIN SORULAR...
öylece kalırsın bilirsin ki ne kadar çekilse de boğazındaki ilmeğin asla ölemezsin cevabını bulmak istersin... unutursun daima gerçek aşkın bedelidir bu soramazsın hesabını alamazsın cevabını bu yüzden kabullenirsin ister istemez silinir gider bütün cümleler dudaklarının arasından.... ve koca bir sessizlik ve hiç unutamamak kalır geriye.. ve hatırlamak bütün şarkılarda... bütün şiirlerin her mısrasında ve bütün anlarda.. ve hep acıması kalır içinin ve hiç susmaması yalnızlığın ve hiç aydınlanmaması karanlığın ve hiç kapanmaması yaralarının ve hiç gülmemesi yüzünün ve en sessziz çığlıkları bütün ağlayışların... ve bütün ağırlığı sonsuz ve gerçek aşkın....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gerçek Aşkın Bedeli (klip) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gerçek Aşkın Bedeli (klip) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.