(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞ/SÜZÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞ/SÜZÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah! Buruk bir bayrammış bizlere ve taşlar el öptürmez ağlayan öksüzlere!
Ahhhh...buruk bir bayrammış bizlere...gerçekten de öyle Güneri bey...sağolun, Allah yüreğinize kaleminize zeval vermesin...Hayırlı bayramlar diliyorum...Sağlık ve savgiyle kalınız...Saygılar...
Şiirin son kısmı çok etkileyici. Ustaca ve zekice. Çok teşekkür ederim böyle bir şiiri yazdığınız ve bize okuma olanağı kazandırdığınız için. Saygılar sunar, bayramınızı kutlarım.
GÜNERİ BEY KARDEŞİM NE ZAMAN SAYFANIZA GELSEM ÖZLEDİĞİM ŞİİR TEKNİKLERİNİ DİZELERİNİZDE GÖRÜYORUM HER KELİMESİ İLE ANLAMI DERİN MÜKEMMEL ŞİİRLERİNİZİ OKUYUP ÖRNEK ALIYORUM GERÇEKTEN ETLİLEYİCİ BİR YETENEK YÜREKTEN KUTLUYOR SAYFANIZA KALBİ SELAMLARIMI BIRAKIYORUM HAYIRLI BAYRAMLAR CAN KARDEŞİM
Güneri hocam kaleminiz her daim olduğu gibi yeteneğini konuşturmuş şiirinizin son iki bölümü çok manidar anlam yüklüydü Şiir yüreğinize selam ve saygıyla hayırlı bayramlar
ve taşlar el öptürmez ağlayan öksüzlere!
Ahhhh...buruk bir bayrammış bizlere...gerçekten de öyle Güneri bey...sağolun, Allah yüreğinize kaleminize zeval vermesin...Hayırlı bayramlar diliyorum...Sağlık ve savgiyle kalınız...Saygılar...