(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte o nokta herkesin sadece bir kez vurulup kendi içinde sessizce düştüğü, kül olduğu an....Kimsenin anlamadığı ve kül oluşunuzu yaşam boyu sakladığınız ilk ve son aşk anlatılmış; kısa sade.Ne güzel ve çarpıcı...
Kısa ve öz'dü gülşen,yürek ki içinde acılar şen kahkahalar suskunluklar barındırır,bir köprüdür yaşamla aramızda,bazan böyle alıp götürür dilediği yere,kutlarım........
O yürek neleri barındırmaz, neleri özenle, binbir hüzünle saklamaz ki. Beden çoğu kez şaşar da, söyleyemez diline gelenleri, üzerine çöken ağırlıkları. Orada, üst üste istifler sevgiye takılan çelmeleri, vefasızlığın önde gelenlerini, haksız ve acımasız darbelerin hüzün seylapları yarattığını hep duyar, hisseder de, "insanlık bende kalsın" der, sineye çeker, sabrın ve şükrün tecellisine bırakır, kin ve nefrete dönüştürmez en güzel yaşanmışlıkları. zıtlıklara, duyarsızlıklara, yaşamın tadı olan sevgi ötelemelerine yine de munis ve narin yaklaşımlar, davranışlar sergilemekte geri durmaz tutarlı, düzeyli yürekler; nekadar kızsa, acı çekse de, hırçın sesler yankılandırmazlar. Düzeyliliğin gereğidir bu!... Gerçek ve yaşamsal anlamlı sevgilerin gereğidir bu. Çünkü mutlluğun tılsımlı tüm güzellikleri bu anlayış ve davranışı üzerine bina edilecektir.
Ne kadar çok anlamlı yaşamsal sevgi yankılanmaları vardı kısacık dizelerin. Çok güzeldi. O nedenle de hakketti uzunca yorumu. Esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlayıp kutluyorum değerli şair Gülşen kardeşimi. Kemal polat
Dostluğu ve güçlü kalemiyle yüreğimin sesine yorumlarıyla destek olan can abim, çok teşekkürler varlığınız için... Değerli yorumunuz kısacık şiirimi gölgede bıraktı, selam ve saygılar şiir yüreğinize...
kutlarım kalemdaşım
saygıyla.