A şehrinden K şehrine tırmanırken hazan tüm heybetiyle ıslak salıncak gibi umursamaz tonda anlamsızlık ekli yabancı gülüşlerle yalancı konfetilerle uğurlanır gün tersine eserken yeller kaybetmiştir teselliye düşen eylem dikenimden kurtuldum diye, güler mi gül!
bir teslimiyettir bazen kader uyuşmazlık konsepti sakladığın yaslar, yaralar, bebeler tarifi ancak trafik diliyle örneklendirilebilen herkes dikkat etmeli trafik krallarına! elbet ezilmez asfalt herkes ikinci kattan geçerse karşıya
bir teslimiyettir bazen kader yaslar, yaralar, bereler sen yol olsan ne yaparsın ezilenler hep y a şlılar, yayalar, bebeler!
A şehrinden K şehrine devamlı gidip gelirler sen orta yerde bir Ş sindir iki yakası bir araya gelmez iki şehre de bir kalp uzaklığında sana uğramazlar yol sapa diye ya yolu şaşıran sarhoşlar bilir seni ya sıkışınca işemeye gelenler uzak yaparlar şehirleri birbirinden sonra tutar sana kader derler! bişleştiremedin bir türlü tutturamadın şu A. K. nın ellerini!
karayolları tabelaları hep fosforlu mavi sanki ’umuda yolculuk’ der gibi
tesellidir kader bazen ve ’kendine iyi bak’, demek kadar da saçma bir ibare saksı çiçeklerine yalnızlık öğretmek gibi ’sakın korkma’ der gibi karanlığa ’sakın sevme’ insanlara! hoşça kal nasıl en büyük suskunluksa susturmaksa dünü!
kader hep ara oyasıdır aslında dikenini kaybedince güler mi gül! bir eylem teselliye düşmüşse kaybetmiştir rotasını
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UYUŞMAZLIK KONSEPTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UYUŞMAZLIK KONSEPTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.