Sen hiç bilmedin yokluğunda k ü ç ü l m e y i Eriyip b u h a r l a ş m a y ı Şimdi sıra s e n d e
Kaçak düşlerim olmadı Mülteci değilim Zorlayamam şehrin sınırlarını Kayıp kentliyim Firari aşklara yabancı yüreğim Ahlarla süslerdim geceyıldızları Şafağa döllenen güneşi Gözler gözlerinin esaretinde Ruh bir bakışa tutsakken Sana dilenciydi ellerim Yokluğuna sarılıp Göz pınarlarımda büyüttüğüm Ağlayamadım Ağlayamam ki
Kulak ver Dinle Kemanlar hüzzam çalıyor Şarkılar biz ağlıyor Düşündüm Çoğu kez seni azat edip Yürekten sürmeyi Beceremedim Bende şiir kadar dokunulmazlığın vardı sevgili!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dokunulmazlığın Vardı Sevgili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dokunulmazlığın Vardı Sevgili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir ayak sesi beklenir ya zindanda yaklaştıkça yükselen.Yükseldikçe alevleyen yüreği. Şiirinizde katmer katmer yüreğe karışmış en sevdalısından. harika şiirinizi kutluyorum Saygılarımla...
Kulak ver Dinle Kemanlar hüzzam çalıyor Şarkılar biz ağlıyor Düşündüm Çoğu kez seni azat edip Yürekten sürmeyi Beceremedim Bende şiir kadar dokunulmazlığın vardı sevgili!
Dokununlmazlik kilan sevgi...sevgiyi yurek sokup atmadikca dokunulmuyor iste ne yaparsalar yapsinlar.. yazan yuregini zhic susmasin. sevgilerimle...
Kulak ver Dinle Kemanlar hüzzam çalıyor Şarkılar biz ağlıyor Düşündüm Çoğu kez seni azat edip Yürekten sürmeyi Beceremedim Bende şiir kadar dokunulmazlığın vardı sevgili!
Dokunulmazlığa ben de karşıyım. Sanat, bilim, edebiyat dokunulmaz olabilir ama insan dokunulmaz olmamalı, suç işleyen herkes yargılanabilmelidir. Benim bildiğim asıl dokunulmaz olan ilahtır. Yaptığından hesap ancak ilaha sorulmaz. Dokunulmazlık insanı ilahlaştırmaktır. Tabi bu mükemmel şiirdekinden biraz farklı bir konu ancak dokunulmazlık kavramı ister istemez insanı rahatsız ediyor ve bir şeyler söyletiyor işte. Şiir için teşekkürler, keyifle okudum, ayrıca katılıyorum düşüncelerinize.
Gönül sayfama hoş geldiniz, gönül tahtında oturanlara dokunulmazlık var, ama diğer koltuklarda yok... Yorumunuzla beni onure ettiniz, selam ve saygılar dost yüreklere...
yüreğine sağlık güzel bir şiir kalemin daim olsun :)
ben bir kaç kelimene muhtacım be vefasız sevdam o yüreğinde ki sevgine bu kalp oldum olası hayran gelde geldiğin günü bayram diye kutlayım hersene valığınla var olmak varken yokluğun kalbimi yakan
Dokunulmazlığı ve kredisi yürekten sürmeye, azad etmeye engeldir...Göçmen kuşlar örneği mevsimi geldiğinde kendi gider ve geriye hüzzam şarkılar kalır...Ve o şarkı hiç bitmez.
Özlem,özlenen ne kadar değerliyse, daha bir başka geliyor insana... Kutlarım yürek bahçenizde ki esintileri canım bacım... Saygılarımla her dem sevgilerimle...
Firari aşklara yabancı yüreğim Ahlarla süslerdim gece yıldızları ve Şafağa döllenen güneşi
GÜNAYDIN ÇOK DEĞERLİ KALEM ; UZUN ZAMANDIR UĞRAYAMAMIŞTIM KUSURA BAKMAYIN.. HER ZAMANKİ GİBİ YİNE ÇOK ÇOK GÜZELDİ.. KUTLYORUM EMEĞİ VEDE YÜREĞİ.. KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..SAYGIMLA.
Kulak ver Dinle Kemanlar hüzzam çalıyor Şarkılar biz ağlıyor Düşündüm Çoğu kez seni azat edip Yürekten sürmeyi Beceremedim Bende şiir kadar dokunulmazlığın vardı sevgili!
yürekte sürmek zor olsa gerek emeğine sağlık bacısı selamlarımla
Sen hiç bilmedin yokluğunda k ü ç ü l m e y i Eriyip b u h a r l a ş m a y ı Şimdi sıra s e n d e
Kaçak düşlerim olmadı Mülteci değilim Zorlayamam şehrin sınırlarını Kayıp kentliyim Firari aşklara yabancı yüreğim Ahlarla süslerdim gece yıldızları Şafağa döllenirken güneş Gözler gözlerinin esaretinde Ruh bir bakışa tutsakken Sana dilenciydi ellerim Yokluğuna sarılıp Göz pınarlarımda büyüttüğüm Ağlayamadım
Kulak ver Dinle Kemanlar hüzzam çalıyor Şarkılar biz ağlıyor Düşündüm Çoğu kez seni azat edip Yürekten sürmeyi Beceremedim Bende şiir kadar dokunulmazlığın vardı sevgili!
Dokunulmazı; dokunulmaz kılanlarda, insanlar. Hiç kimse, hiç birşey dokunlumaz olmamalı. Dokunmazsan, acıyı, tatlıyı, yokluğu ve mahrumiyeti nereden bilecek dokunulmaz. Erkekleri de dokunulmaz kılam, "darılıp kırılmasınlar ama" BAZI kadınlardır. İki cins arasında aşk ve sevginin mutlaka bir DÜZEYLİLİK olduğunu, vefayı, tutkuyu, sorumluluk gerektirdiğini KADINLAR HİSSETTİRİP ÖĞRETECEKLERDİR ERKEKLERE. Teleme peyniriri gibi evşemenin, hiç bir tarafa yararı yoktur. Gevşeklikler, aşk ve sevgi de tutkuyu, vefayı ve kutsalı yaşatmayı başaramayanlar, mutsuzlukların kölesi olurlar. Sevgi babında Kadının rolü ve tavrı önemlidir. Erkeğin sorumsuzluğunu asla hoş görmemelidirler. Erkek bunu kendinde bir hak görür çoğu zaman. Bulunmaz hint kumaşı olmadığı hatırlatılmalıdır ona. Ve de böylece toplumun "Cinsel tavır ve davranışlar bakımından" yozlaşması önlenmelidir. Böylece toplumların çöküş nedenlerinden hiçolmazsa birin önünü almış olursunuz.
Bu anlamlı çalımanız bu gün de bana bunları duyumsatıp yazdırdı değerli şair Gülşen Polat kardeşim. Esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlıyorum sizi.