(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(_(_KİBRİT ATAŞI_)_) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(_(_KİBRİT ATAŞI_)_) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
canım yavrum.çok değişik ve imgesi bol bir şiirdi.Ben her zaman diyorumya benim bu tip şiirleri kafam almıyor.Anlamıyorum.Kibritçi kızın hi,kayesinden esinlenerek birşeyler yazmışsın ama ben anlayamadım ne anlatmak isrediğini kınalı kekliğim.Biz yaşlıların anlayacağı dilden şiirlerde yazsan nasıl olur bitanem. Öpüyorum seni.1969 a söyle sor bakalım mesajıma niye cevap vermemiş.Ben ona bir şeyler sormuştum.Böyle giderse onun şiirlerini okuyup yorum yapmıyacam.Seninde haberin olsun.Selametle kal yavrum.
BİLEMİYORUM - ZİYA OSMAN SABA
Bilemiyorum yıllardır neredeyim? Hergün yediğim ekmek, susayıp içtiğim su, Kolundan tutup gitmek istediğim kadın, Yaşamak kaygısı, gök hasreti, ölüm korkusu, Ve Rabbim senin adın! Yıllar var ki içindeyim hayatın. Anıyorum gençliğimi, özlüyorum çocukluğumu, Fakat bilemiyorum yarını.
annem benim yazdığım yeni tür...farklı imgeler farklı bir üslubta yazıyorum ve serbest şiir sahibiyim aslında orada sitem dolu annem kibritçi kızda bir imge...birde başka diller kullanma çabasındayım bildiğim kadar..hani anlayamaman normal...şiirde farklılık esas değilmi hani tek ve biricik olmak..işte bende bu çabada herkese şiir yazıyorum..hem sanata hemde topluma...
yükselde şimdi cevap vermiş bak annem öpüyorum seni sevgimle annem...
Şiiri meydana getiren en küçük birim mısradır; ama küçüklüğüne bakmayın, iyi bir şairin elinde bir mısra hem ses hem de mana itibariyle içine bir dünya sığdırılacak büyüklüğe erişebilir.
Ne demeli bilemiyorum!? . Farklı üslup ve farklı duygu yansımalarıydı. İmlası bozuk olsa da, ince içeriği ile dikkat çekici. KUTLUYORUM sevgili şairem...
SIRA DIŞI BİR ÇALIŞMA VE OLDUKCA ETKİLİ BİR ŞİİR OKUDUM SİNEM HANIM BU TARZ ŞİİR HİÇ YAZMADIM DAHA DOĞRUSU YAZAMAM AMA OKUMASINA GELİNCE HAZ ALARAK OKURUM ŞEKİL A SİZİN ŞİİRİNİZ GİBİ OLANLARI YÜREK SESİNİZİN SUSMAMASI DİLEĞİ İLE YÜREKTEN KUTLUYORUM
aslında efendim...şiirimin farklı olduğunu söylüyorlar...yahut ben öyle düşünmüyorum...nedense...her yazdığım bana karalama...ondan dolayı bu sitedeyim ve kararı buradaki üstadlara bıraktım...sizde bunlardan birisiniz...teşekkür ederim...hoşgeldiniz...
Güzel bir şiir ve ekinde Fransızca dizeler... Daha önce okuduğumun altında yanılmıyorsam İtalyanca dizeler vardı. Şiirlerinde bir sanat kokuyor... Ekinde değişik dillerden güzellemeler. Kutluyorum...
evet ondan önceki fransızcaydı...biraz biraz öğrenmeye çalışıyorum...her ilerlememde böyle şiirlerimde kullanmaya çalışıyorum...abim nazik yorumun içik gönülden teşekkür ederim...saygı ve sevgilerimle abim...
iltifat buyuruyorsunuz efendim...evet keşke bizler dahada yazsak...kötüyü ardımıza bakmadan bırakırsak çözemezsek sonumuz belli olamaz...karalıyorum ben sadece...ki benden daha niceleri var..ben ne ki...üstadlar var ben yaşlarda...
iltifat buyuruyorsunuz efendim...evet keşke bizler dahada yazsak...kötüyü ardımıza bakmadan bırakırsak çözemezsek sonumuz belli olamaz...karalıyorum ben sadece...ki benden daha niceleri var..ben ne ki...üstadlar var ben yaşlarda...
canım benimmmmmmm....ablacığımmmm...heceyi bilemem bak ablam ona benzer aşk-ı hakiki adlı şiirim var...ilk şiirim sitedeki...iltifat ediyorsun ablam benimmm
HOSBULDUK GULUM BASARILARININ DEVAMINI DILERIM SERBESTE HARIKA BIR KALEMIN VAR SERBEST SIIRLERIN SULTANI BIRDE HECE SIIRE ADIM ATSAN ALLAH BILIR NE GUZELIKLER YAZARSIN SENDE BU AZIM OLDUKCA. SAYGILAR MELEGIM
BİLEMİYORUM - ZİYA OSMAN SABA
Bilemiyorum yıllardır neredeyim?
Hergün yediğim ekmek, susayıp içtiğim su,
Kolundan tutup gitmek istediğim kadın,
Yaşamak kaygısı, gök hasreti, ölüm korkusu,
Ve Rabbim senin adın!
Yıllar var ki içindeyim hayatın.
Anıyorum gençliğimi, özlüyorum çocukluğumu,
Fakat bilemiyorum yarını.