Dert etme hiç eksik, azı Hakk´dan gelene ol râzı Bâki değil hiç bir sızı Her sabreden görür yazı Zaman söndürür her közü Sil gönlünde gamdan tozu...
Yeis mü’mine yasaktır Keder, kasvet kalpte kirdir. Kim ki umuttan uzaktır, Bil ki bedbahttır, fakirdir.
________________________d o s t
İnananda olmaz telaş Bir Allah´a eğmeli baş Daim nefsin ile savaş Kur’an olsun sana yoldaş Gönülden gönüle dolaş Gün batıyor yavaş yavaş...
Gaflet mü’mine yasaktır; Dostluk ne güzel fikirdir. Kim ki dostlardan uzaktır Bil ki bedbahttır, fakirdir.
_______________________s e v g i
Ademoğlu gel dön öze Bak âleme, geze geze Gözler göre, gönül seze Dil söyleye, kalem yaza Gerek yoktur fazla söze? Kalp büyük bir nimet bize...
Nefret mü’mine yasaktır Aşk muamma; hoş bir sırdır. Kim ki sevgiden uzaktır Bil ki bedbahttır, fakirdir.
________________________e v l a t
Desem sana; bak çevrene! En zor yetişen meyve ne? Gerek var mı düşünmene? Neşe katar hep neşene. Yoksa çekilip köşene Yanar, vurursun sinene...
Zinâ edebe tuzaktır Evlat ziynet, gözde ferdir. Kim ki evlattan uzaktır Bil ki bedbahttır, fakirdir.
________________________A N A
Akar bazen gözyaşımız Ağu olur her aşımız Kâbusla dolar düşümüz İyi gitmez her işimiz Diz arar dertli başımız O, bizim can yoldaşımız...
Ana evlada kucaktır Onsuz gönüller kabirdir. Kim ki anadan uzaktır Bil ki bedbahttır, fakirdir.
________________________H z. M U H A M M E D ( sav )
Mü´minlerin gülüdür O Rabb`in en has kuludur O Ümmete dost elidir O Gözde hasret selidir O Bir edeb timsalidir O Mahşerin kandilidir O...
Tek günahsız; pir-ü paktır Hep özlenen misafirdir. Kim ki Resûl´den uzaktır Bil ki bedbahttır, fakirdir.
_______________________A L L A H / i M A N
Bir "O" Kadîr-i Mutlaktır! Allah´tır, Hüdâ´dır, Hakk`tır Rahman, Rahim ve Rezzak´tır Rabb’imizdir; birdir, tektir O’ndan gayrı Tanrı yoktur O`nu inkâr büyük şirktir...
İmansız gönül kuraktır Kalbin cilası zikirdir. Kim ki Rabb’ine uzaktır, Bil ki bedbahttır, fakirdir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* FAKİR!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* FAKİR!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tema tema işlenen altın satırlardı her kelam... Başlıklar halinde işlenen konular da değerli satırlar da... Doğru, içten, yürek özünün sesi ne kadar kıymetli dost... Yüreğin kadar güzel ve özel dizelerdi... Yürek sesinize sevgim ve hürmetlerimle...
Gönül eri yürek dostum, yüreğindeki dergahından çıkan kelimeleri okumak ne güzeldi. Her birinden ayrı bir mana ve her manada bir okyanus dolu dizeleri okuttuğun için teşekkürler..... Duanı eksik etme bu dostundan..... Her dem en derin sonsuz saygı sevgi ve selamlarımı sunuyorum...
abi döktürmüşsün valla... şiir harikaydı... "Gute Nacht, gut, dass es auch Dich gibt, degerli kardesim." haydi hayırlı geceler tatlı rüyalar yat uyu artık der gibi...;)
oyy oyy oyyy....pembe giyecek kücük bir kiz cocugu yasini gectim ama yinede cok severim pembeyi, kimseler bilmez sadece beni pembeyle mutlu kildigin icin cok tesekkür ederim kadim dostum.. möge alles liebe mit dir sein danke schön das es dich gibt mein freund...