Okuduğunuz şiir 30.9.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
EL YAZGISI
“Yarın dünlerimi sevmek istiyorum”
doğduğun topraklardan selam olsun dedi habersiz yağmurlar ıslatırken şarkılarımın gözyaşları korkak bir cinayetin işlendiği b/ölünmüş hayatların son cümlesini saklayan ıssız gökyüzünden…
çingene türküleri’nde sevişmeyi düşleyen İlkel tutkularına saklanmış iki çift sözde sağanağım…
nefesinde çürümüş eskimiş rüyaları tavaf etti insan yani başında çığlıklarında demlenmiş acılar içti eller ,sevilesi, okşanası saçlara dolandı kulaklarda sağır edilmiş ağıtlar can doğurdu can öldürdü can ağzından…
aynalardan çekti gözlerini içinde saklanan yalnızlığına çizdi resmini gülümsedi yalandan… dedi ki ; tuhaf bir kandırmacanın sislerine bürünmüş içinde kaybolanı hatırla… el yazısı ile; kader seni sana bağışlatmayan tanrıdan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EL YAZGISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EL YAZGISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
başını önüne eğme kardeşim
hayat çok başladı bittiği yerden
asla ümidini kesme kardeşim
dağ ne kadar yüksek olursa olsun
bir kenarı yol olur yol kardeşim
ALLAH IN rahmeti keremi boldur
asla ümidini kesme kardeşim
kesme ümidini kesme kardeşim
Umarım ümitlerinizi pekiştirmiş bir damlada olsa kalbinizer huzur ve mutluluk katabilmişimdir.
YÜR€ĞİN€ €M€ĞİN€ SAĞLIK
T€BRİKL€R
S€LAM SAYGI S€VGİ SAĞLIK SABIR V€ DUA İL€
A.€.O