Tut ki sen şiirsin Bense sevdalın Sen içiyorum dize dize Varlığın ş a h a d e t Yokluğun m a h ş e r d i
Mavileri çıkaralı hayli zamandı Gece tufan rüzgârında savrulurken Gündüzler hüzzamdı Darağacında sallanırken kardeşlik Eylülü sindirmek ne zordu Çok oldu yolum bir yürekten geçmeyeli Hep sessiz ve suskundum Karanlığı bakir şafaklar bozdu İmansız inkârlar büyüdü Umudu yıldızlara iliştirirken Mor bulutlar yanak uzattı Güneş efkârı bozdu
Ne zaman Bezip kendimden gitsem Gözlerin misafirimdi Sözler bıçak gözlerin vurandı Sustum! Suskunluğumu azat etsem Kelimelerim tökezlemeden sana koşacaktı Oysa ne çok severdim senli cümle kurmayı Yorgundum!
Cepleri delikti hayatın Tek tek döküp kırandı Şimdi; Umudu boşa sektirmeden Sevdayla bile kalemini Yaz şair aşka dair ne varsa Yaz ki, üşüyen yanlarım şiirde can bulsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yokluğun Mahşerdi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yokluğun Mahşerdi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğimin sesine, güzel yorumunuzla can kattığınız ve seslendirmeyle taçlandırdığınız için çok teşekkürler... Allah hayat yolunuz ve bahtınız açık olsun can kardeşim, sevgiler şiir yüreklim...
Ne zaman Bezip kendimden gitsem Gözlerin misafirimdi Sözler bıçak gözlerin vurandı Sustum! Suskunluğumu azat etsem Kelimelerim tökezlemeden sana koşacaktı Oysa ne çok severdim senli cümle kurmayı Yorgundum!
Yürek sesin hic susmasın saygılar selamlar üstadım
gülşen hanım şiiri güzel tanımlamalarla o kadar güzel dokuyorsunuz ki sıcak sözlerinizle inanın keyif alıyorum okurken.tebrik ederim değerli şairem kalemdaşım.sevgiler...
yüreğine saglık can bacım.........ben fazla yorum giremiyorum şiirleri takip ediyorum çünkü hatır yorumları olmuş .öz dayım emim bile yazmıyor bana ve beklemiyorum kimseden zaten amacım yorum değil ama okurum buda o kişiye verdiğim değerdir.sende okuduğum kalemlerdensin şiirin çok hoş olmuş dayanamadım yazdım yüreğine saglık kalemin hep yazsın aşk ile saygılarımla zaralıcan
Şair'e yazacak imge bırakmayan şairem,kutlarım can'dan vuran şiirini.Epeydir güzel sayfana misafir olamadım, Mihman olduğumda peymane'ye döndüm bu güzel şiiri içerken. kutluyorum gül yürekli, şaire bacımı. harika bir şiir ve yüreğimi titreten ezgisi ise harikûlade....
Maviler yerini karanlığa terkettimi İşte o zaman mahşeri kalabalıkta Tek başına Yapa yalnız olur insan sadece yüreğiyle baş başa Başını kuş tüyü yastığa koysa Sanır ki; yoldaş olmuşsun buz gibi kas katı bir taşa Bir selam gelir ise İşte o zaman karanlık bulutlar bir nebze ara verir Gün yüzünü gösterir mavilikler belirir Yürek yaşama sevinciyle gözünü açar Kanatlanır umutlar Hele bir de aradaki dağlar yol verirse sevdiğine varmaya Ahhh bir de dağılırsa gökyüzündeki bulutlar İşte o zaman gülşen bahçeleri renk renk güler yüzlere Sevgiliyle ele ele verip Maviliklerde kanat çırpmaya Ramak kalmıştır varmaya.
Harika sevda şiirini okurken hüzün ve sevmenin ne kadar tatlı bir buruklukla yaşandığını hisettim ve yaşadım.Kutluyorum sizi Gülşen hanım, hasretlikler, ayrılıklar şiirlerde kalsın İnşallah.Sevgiyle kalınız.
Estağfrullah sizin kaleminize ulaşmak ne mümkün, sizin güzel şiirlerinizi izler ancak benim kalemim gerilerden.Sevgi ve saygılarımı sunuyorum değerli dostuma.
Mavileri çıkaralı hayli zamandı Gece tufan rüzgârında savrulurken Gündüzler hüzzamdı Darağacında sallanırken kardeşlik Eylülü sindirmek ne zordu Çok oldu yolum bir yürekten geçmeyeli Hep sessiz ve suskundum Karanlığı bakir şafaklar bozdu İmansız inkârlar büyüdü Umudu yıldızlara iliştirirken Mor bulutlar yanak uzattı Güneş efkârı bozdu__________ G.P.__________ __________________________________________________________
Bu vurdumduymazlığımız, bizi teslim alan atalet, kabuğuna çekimiş cesaretimiz yansıdıkça, fırsat kollayan toplumsal bozgunculara, sömürgen ihanet şebeklerine, o çok değer verdiğimiz kardeşliği daha çok çekerler dar ağacına. Yetmedi onlara yetmedi... dar ağacına çektikleri bi günah fidanlar, her gün önümüzde sıralanan, yüzümüzü kızartan şehitler.... Arı, namusu, hele de hiç vicdanı yoktur; kırıcı, yıkıcı, bölücü ihanet şebekelerinin. İnsan değeri ve düzeyi, inanç ve vicdan sorumluluğu, sevginin azıcık kırıntılarından da nasiplenmemiş, hain firavunlar, her gün eğemenlik saltosu atıyorlar,zillet içinde bulunan bizlere. Aslında çok güzel şeyler ekmiştik, serpilip gelişsin, özgürce boy atsınlar diye. Aymazlıklarımız, duyarsızlıklarımız, zevku - sefaya dalmışlığımız, insafsızca biçilmiş olmalarına neden oldu o güzel umutların, çabaların hepsinin.
Her zamanki gibi, hüznü de kapsam ve içeriği de harikaydı şiirin Gülşen şairim. Mutluluk dileklerimle kutlayıp selamlıyorum seni. Kemal Polat
kempol tarafından 9/23/2012 7:33:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne zaman Bezip kendimden gitsem Gözlerin misafirimdi Sözler bıçak gözlerin vurandı Sustum! Suskunluğumu azat etsem Kelimelerim tökezlemeden sana koşacaktı Oysa ne çok severdim senli cümle kurmayı Yorgundum!
Cepleri delikti hayatın Tek tek döküp kırandı Şimdi; Umudu boşa sektirmeden Sevdayla bile kalemini Yaz şair aşka dair ne varsa Yaz ki, üşüyen yanlarım şiirde can bulsun Tut ki sen şiirsin Bense sevdalın Sen içiyorum dize dize Varlığın şahadet Yokluğun mahşerdi
TEBRİK EDİYORUM BU DİZELERİ YAZAN KALEMI HİS EDEN YÜREĞİ SELAMLARIMLA BACISI
Cepleri delikti hayatın Tek tek dökülüp kırandı Şimdi; Umudu boşa sektirmeden Sevdayla bile kalemini Yaz şair aşka dair ne varsa Yaz ki, üşüyen yanlarım şiirde can bulsun Tut ki sen şiirsin Bense sevdalın Sen içiyorum dize dize Varlığın şahadet Yokluğun mahşerdi
Ne güzel dile getirmişsin yüreyine saglık Tebrik ediyorum saygılarımla