neye benzerdi acaba gökyüzü merak ettin durdun koskoca denize sığamadın
derin mavi,beyaz mercan, yemyeşil yosunlarda mutlu olamadın
...
işte! masmavi bir gökyüzü şimdi karşında ve peşine takıldığın bir olta
artık özlem duyduğun mavilikte nasıl yaşayacaksan çırpına çırpına doyasıya yaşa…
Değerli dostlar, okulların açılması dolayısıyla ( bana huzur veren bir sayfa ile) bir müddet müsaadenizi rica ediyorum... Bir kusurum olduysa affola...Saygı,sevgi ve hürmetlerimle
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
müsaade şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
müsaade şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaldığın yerden devam edinceye kadar aklımızda ve yüreğimizde olacaksın değerli öğretmenim. Döndüğünde güzelim sayfanda soluklanmak yine çok özel olacak.
Sevgiler, hürmetlerimle. Gönlünce bir eğitim-öğretim yılı ve başarı dileklerimle...
Değerli öğretmenim, öncelikle yeni eğitim öğretim yılınızda başarılar dilerim. İnsan oğlunun ulaşılmazlarını ne güzel anlatmış sın şiirle. Oltanın ucunda balık misali yaşayabilirsen yaşa... maviye ulaşsan bile...
Gidişinize bende üzüldüm beğenerek takip ediyordum, burda daha yeni sayılırım aranızda ama hayırlısı diyelim tez zamanda dönmeniz dileğiyle ,başarılı bir öğrenim yılı dilerim ...saygımla selamlıyorum...
ya bazen de böyle şımarık isteklerimiz olamaz mı mesela??:((((
bu bugün aldığım en kötü haberdi:((
ben bu sitede en çok sizin şiirlerinizi severken,en çok onlarda dinlenirken ve en çok onlarda kendimi bulurken:((
"keşke siz değil de ,başkası olsaydı" demekten beni ne berî tutabilir ki??gerçekten çok üzüldüm..bilmenizi istiyorum..şiirlerinizi özleyeceğim..geç bulup erken kaybettiğim şiirlerinizi..
ne denebilir ki?ya cürretimi bağışlayın gerçekten ama...tek kusurunuz gitmenizdir öğretmenim..
inş her şey sizin için çok iyi olur...Saygılarımla çokça...
Döndüğünde güzelim sayfanda soluklanmak yine çok özel olacak.
Sevgiler, hürmetlerimle. Gönlünce bir eğitim-öğretim yılı ve başarı dileklerimle...