(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kişiye özel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kişiye özel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah hemşehrim ah! Seni tanımadan önce o güzel yüreğinin inceliğini hissetmiştim ve yanılmadığıma çok sevindim. Dünyada, her şeyin yozlaşmaya başladığı bu günlerde, çıkarsız dostluklar ne güzel. Ne güzel bir bilseniz!
Evet, dolgun başak başını eğer ya, sizin de sol yanınız sevgiyle öyle dolu ki, biz karşısında eğilelim öğretmenim. Böyle güzel bir şiirde adımın geçmiş olması beni çok mutlu etti.
Görünen ve görünmeyen yönleri ve yollarında doğru duran dostluğunuza, asil ben teşekkür ederim Mehmet Ali Bey. Vefası yüreğinde güzel, özel bir insan, eğitimci şairsiniz. Her daim selam ve saygımla...
çok hoş bir sürprizdi ve çok duygulandım inanın...her türlü kabalığın diz boyu olduğu şu günlerde, böylesi bir incelik çok şaşırttı açıkçası...bu sebeple asıl ben teşekkür ederim zerafetinize...hep güzelliklerde kalın dilerim...saygım ve selamlarımla...
Ahh dost şair inanın ne yazacağımı şaşırdım nasıl duygulandım anlatamam ,ben ki artık sitemler ederken vefa ,dostluk kalmadı sanki derken, siz beni öyle utandırdınızki umutlandırdınızda , demekki can canı görmedende ,tanımadanda dost olabilirmiş yüreğini kaleminden hissederek, çok çok sağolun ,inci yürekli şair huzur ve iyilikler hep sizinle olsun...Allaha emanetsiniz saygımla selamlıyorum...
Evet, dolgun başak başını eğer ya, sizin de sol yanınız sevgiyle öyle dolu ki, biz karşısında eğilelim öğretmenim. Böyle güzel bir şiirde adımın geçmiş olması beni çok mutlu etti.
Çok sevgimle.