Bir gönül otağının eteğine kaz beni, Sıyrılan astarının içyüzüne yaz beni...
Yaz beni, benden kalan her ne varsa geriye Kaygıya kapılmadan niyetimi yazıver. Kimisini çekip al satır satır beriye, Yiten varsa acıma diyetimi yazıver.
Ardışık zamanlarda vardığım son merhale Uğrak sığınağımdı toz-toprak senli(!) kale Sararken ilhamları düşürüp halden hale Yüksünmeden elinle sancısından çözüver.
Aklımın kıyısını talan edip kabaran, Her dalgada getirip hüznü kalbime saran, Dokunup ağır ağır yalnızlığıma varan, Sözcükleri t(y)utmadan etrafında yüzüver
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaleme... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaleme... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aklımın kıyısını talan edip kabaran, Her dalgada getirip hüznü kalbime saran, Dokunup ağır ağır yalnızlığıma varan, Sözcükleri t(y)utmadan etrafında yüzüver ************************************************ Bu kaleme bayılıyorum!.. Okunası çok hoş temalara heyet veriyor, duyguları resmediyorsunuz...Renkerin dünyasında hayale dalıyoruz hep... Sevgili arkadaşım, kutluyorum tüm içtenliğimle.
Aklımın kıyısını talan edip kabaran, Her dalgada getirip hüznü kalbime saran, Dokunup ağır ağır yalnızlığıma varan, Sözcükleri t(y)utmadan etrafında yüzüver
Kalemin daim olsun güzel bir eser kaleme almışsın kutlarım
Aklımın kıyısını talan edip kabaran, Her dalgada getirip hüznü kalbime saran, Dokunup ağır ağır yalnızlığıma varan, Sözcükleri t(y)utmadan etrafında yüzüver yürüreğinize sağlık güzel dizelerdi
keziban buldu tarafından 9/3/2012 11:06:09 PM zamanında düzenlenmiştir.