puşt çağların piç sevdazeni ay şavkımaz aynanda sesimi göremezsin yüz güzel elesen ateş dilinden boğar ellerini gözlerim beyhude o/yalan özü nur eyleyemezsin
soyun gecemin kaftanını çıkar eğninden o dar insanlık yükün senin sormadın kendinden başkasını istesen de sevemezsin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çelebi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çelebi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazı insanların mayası bozuktur. Doğuştan ruhları piçtir. ne sevgiyi bilirler ne de sevmeyi.. Kendilerini bile sevmeyi beceremeyen insanlar başkasını nasıl sevsin?Önce kendini sevecek sonra insanları ve insanlığı. Çok güzeldi anlatım.Yüreğinize emeğinize sağlık. Sevgilerimle.
Tüm akaryakıtla çalışan araçlardaki, hani o ayak altındaki debriyaj, fren ve gaz pedalıyla; el altındaki vites kollarına kızmışımdır hep. Hepsini otomatiğe al ve duruma göre yolda seyretsin araç...
Evet! Duruma göre...
Bunu şair ve şiir olarak düşündüğümde de aklıma hemen Aynur Baş adlı çok değerli kalem gelir. İlk okuduğum yıllardan beridir bilirim ki kalemi duruma göre seyreder...
Bu şiirdeki öz anlatıma doymak ne mümkün? Tıpkı bizim yörelerin çiğköftesi gibi... Az, tadımlık; hiç bitmeyecek bir lezzet ama...
puşt çağların piç sevdazeni ay şavkımaz aynanda sesimi göremezsin yüz güzel elesen ateş dilinden boğar ellerini gözlerim beyhude o/yalan özü nur eyleyemezsin __________________________________ yanagi kadifelere sarili sair, zaten yetenegi sairin, bir damlada firtina koparabilmesidir.
Bir şairin kendine has bir üslubu olması ne kadar güzel....Tüm şiirleri bir çuvala doldursalar Aynur BAŞ şiirlerini teker teker bulup ayıklayabilirim sanırım....Kaleminizin tadı doyumsuz...Sevgi ile kalın...
Kızdırmışlar seni yine Kılıcı, pardon kalemi çekmişsin eline Hayır dileyelim hayır olsun Sözün sevgiyi haketmeyene Tebrikler Şiire Selam ve saygı Usta Şaire
saygımla...