(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAKSIZLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAKSIZLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birgeldin...Pir geldin Can Bacım...Ne güzel bir kısa şiirdi bu... Yüreğine sağlık...Rahatsızlıkların geçmiştir umarım...Allah şifa versin...Selam ve Saygımla...
Sevmesini bilmeyenin sevilmeye Yaşamayı bilmeyenin ölmeye Hakkı yoktur... ben ayrı bir görüş getireyim mi... ASİMARAL hanım...ata sözü gibi olmuş... yüreğinize sağlık... tebrik ve selam ile... şiirle kalın...
NE GÜZEL SÖYLEMİŞ HZ.MUHAMMED (S.A.V) MERHAMET ETMEYENE MERHAMET OLUNMAZ.HATTA ASLINDA MERHAMET İSTEYECEK DURUMA GELEN BU MERHAMETSİZLERE,BİR TEKME DAHA VURMAK LAZIM AMA O KİRLİ RUHLARDAN AYAĞIMIZA PİSLİK BULAŞIR...
Heeeyyyytttt... Mert olanın kaçtığı görülmemiş minderden Namus diye ortalıkta gezen başka namusları çiğnerken Evlat sözünü dilden düşürmeyen başkasının evladını düşünmezken Asaleti hakaret içeren sözcüklerle süslerken Ben susmayı tecih ettim be gülümmmm... Hani bir söz vardır MAZLUM AHI TAHTTAN İNDİRİR ŞAHI
bilmek gerekirde can parem... sevgi aşk dediğin birilerinin dile doladığı kadar kolay değildir herkes hakkını veremez ve herkes kendine yakışanı yapar sen ver sevdanın hakkını Aşk ölmeden vazgeçmemektir!! bırak birilerinin sevgisi sevdası sözü yere düşsün mert olana namert olanın farkı çıksın ortaya
Sevmesini bilmeyenin sevilmeye Yaşamayı bilmeyenin ölmeye Hakkı yoktur...
sevmesini bilmeyenin sevilmeyeceği kesin de ama yaşasını bilen de bilmeyen de ölecek maalesef..hatta yaşamasını bilmeyen daha erken tahtalı köyü boylayacak..:) kutlarım asi..kısa ama anlamlıydı..sevgiler..
Bilmeyene vah, vah...
---
Tebrik ederim.