Mülteci odunların ihanet ateşlerinde pişen Kara fırın ekmeği...
Aydınlık sabahların karanlık düşüncelerinde Sert kirişli yaydan fırlayan ok Çöp bidonlarının Baş kabak-yalın ayak dilencisi Kahır zindanlarının insafsız bekçisi Bekle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KORKAKLARIN GÖLGESİ OLMAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KORKAKLARIN GÖLGESİ OLMAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Defteri açar açmaz gözlerim arıyor seni.Çabuk iyileş.Eminim diğer arkadaşlar da en az ben kadar bekliyordur şiirlerini.Çok güzeldi yine şiirin.İyi bak kendine olur mu.
geçmiş olsun sayın ASİMARAL... en kısa zamanda iyileşmeniz dileklerimle... sizde bizim gönlümdesiniz... şiirinizi gönülden kutlarım... kaleminiz hiç susmasın...
Gölgelerin sarmaş dolaş seviştiği kaldırımlarda Bir senin gölgeni bulamıyorum Nereye baksam, kime sorsam yoksun Aynada görünmeyen vampir misali Dudaklarının kenarında kan izleri BİR ŞİİR ANCAK BU KADAR GÜZEL VE NET OLABİLİR TEBRİKLER
BU MİLLET TARİHTE NE ÇEKTİYSE "KENDİNE MÜSLÜMAN "OLANLARDAN ÇEKTİ HALA DA ÇEKMEYE DEVAM EDİYOR..YÜREĞİNE SAĞLIK ABLA..KENDİNE DİKKAT ET,BİR AN ÖNCE İYİLEŞMEYE BAK..ALLAH'TAN ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM...SAYGILAR...İBRAHİM KARAÇAY
Alkışlıyorum seni ablacığım mükemmel bir şiir çok beğendim saygılar... (Hastalıgına çok üzüldüm RABBİM acil şifalar versin kendine iyibak çok geçmişolsun)
Gözlerin nefret Bakışların kin Sözlerin intikam kokuyor Sen! Kendine Müslüman...
Anladım nihayet Olmazmış korkakların gölgesi...
Efendim! Muhteşem dizelerinizi kutluyorum. Korkaklar, aynı zaman da alaycı, saldırgan ve de zalim olurlar! Amma.. çıkarsa bir yürek, tutarsa yakalarından(af buyurun), bakın ki nasıl köpekleşiverirler! Görün ki, merhamet bilmeyen yüreksiz dilleri nasıl zavallılaşıp merhamet dilenirler!
Mülteci odunların ihanet ateşlerinde pişen Kara fırın ekmeği...
Aydınlık sabahların karanlık düşüncelerinde Sert kirişli yaydan fırlayan ok Çöp bidonlarının Baş kabak-yalın ayak dilencisi Kahır zindanlarının insafsız bekçisi Bekle... harikasınız asimaral harika...
Gözlerin nefret
Bakışların kin
Sözlerin intikam kokuyor
Sen!
Kendine Müslüman...
Anladım nihayet
Olmazmış korkakların gölgesi...
şimdi ben desemki yorma kendini yoracan yine..
yaw bi dinlen bi otur bi yazma şiir :)
ateşböceğim aşk çiçeğim asiceylanım sevgiler... tam puan