bazı şeyleri anlatmaya yetmez kelimeler onları anlatacak kelimeler yoktur bulunmaz işte hani ne bir ağacın yeşermesi ne bir kuşun cıvıltısıdır bahar anlatamazsın bazı şeyleri eksik kalır kırmızı hele gülüşlere giyinmişse maviye dümen kırmış fil yeşilini anlatamazsın işte hani mutluluk konuşmaz, bakar!
lâkin çok belli ki çocukluktan kalma bu resital ve nasıl yakışmış sergiye tablo hedef ulaşmaksa suya yeşermek yarınlara boy vermek ufka iki alınla kem gözlere inat doya doya yeşeren gözlerin filiz buğusu doygun başaklar gibi içi dopdolu eskiyen dünlerin yerini almış yeni umutlar ağlarken bilyelerini bulmuş çocuklar gibi bulutlar yağmur yağarsa artık sadece; mutluluktan mutluluktan...
çocukluktan kalma bu bakışlar özlendiği kadar özler gözlerle bakmak değmek değil, sıcacık sımsıkı tutmak aşk çiziyor belli umudun kaypak fırçası omuzlara saçları sırma Eros’un yedekli kadehler gibi gülüşüyor avuçlar içtenlik harmanlı nazar ayetleri savurmalı şimdi saçlarının deltasına bir dost busesi kondurmalı yanağa ve bir demet orkide eşlik etmeli bu şarkıya tüm kuşlar tüm çocuklar mutluluklar mutluluklar...
bazılarını anlatmaya kelimeler yetmez onları anlatacak kelime bulamazsın işte benzetecek çiçek tam kifayet etmez hani tam anlatamazsın ne desen sadece varlığı bile yeter derken
bazılarını anlatacak kelime yoktur onları örtecek harfler hep fakirdir güzelliğinin yanında kibarlık dostluğunun yanında zarafet
bazılarını tam anlatamazsın asılı kalır sıfatlar dudakta dişte bazılarını anlatmaya kelimeler yetmez biricik arkadaşım bu sensin işte!
/...ömür boyu mutluluklar Çiğdem Parlayüksel’e.../
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çiğdem Parlayüksel'e şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çiğdem Parlayüksel'e şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kalbinin o duru güzelliği ile
insancıllığı ile
o vefalı dostluğu ile
mutluluğu en hak edenlerden
(şiiri yeni görmenin üzüntüsü içindeyim. bildirimlerden nefret ediyorum, asıl görmem gerekenleri göremediğim için)
çok güzel anlatmışsın usta can, ömrüne bereket
ve Çiğdem' imize de ömür boyu mululuklar inşallah. Çok yakışacak ona çünkü...