(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HESABIM KALDI MAHŞERE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HESABIM KALDI MAHŞERE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İyi ki geldin...Harika bir şiirle geldin Can Bacım..Yemin ediyorum bir sonraki şiirimin altına not ekleyecektim Asimaral bacımdan haberi olan var mı ? diye, merak etmeye başlamıştım.... Kutlarım bu güzel şiiri.Selam ve Saygımla...
altlarda kalan "merhaba yalancı" ya dek okudum : ) zengin bi kelime birikmişliğiniz ve geniş bi ilgi alanınız ver ne güzel ve o kelimeleri bi dolu yerde gayet güzel ardı ardına sıralayışlarınız,, ilgiyle okudum..kayıtlara geçsin lütfen : ) ve bıraktığınız ince yorumunuz için ayrıca çok teşekkür ederim,çok zarifsiniz... güzel bi gününüz olsun deyip giderken şirlerinizin birindeki "yaktım kalbimin hatıra defterlerini " cümlesi hala : )) çok güzelmiş yaa dedirtiyo yorum sahibine : )) bilinsin : )
Avaz avaz suskunluklarla Çekip gittik Kafamıza sıkıp gittik Hayallerimizi vurup gittik Hesaplar kaldı mahşere... *** Her hesap ödenir,ama er ama geç... Ama burada ama öbür tarafta... Herkesin amelidir bir yafta... Gerisi sadece lafta....
Çok anlamlı ve gerçekci duygularla örülmüş bir şiir demeti okudum... Tebrikler...Yüreğine sağlık efendim.Kalemin daim olsun... Selam-sevgi ve saygılarımla...Şiir güzelliğinde kalınız... İ.GÖKTAŞ
düşüm demiştim sana ey şiirimin satırında saklanan lanet, düşlerimle büyüttüm seni adam olacağını sanarak sen benim değil ömrümü bir anımı bile haketmedin oysa..
şimdi vur kendini saflığın figüranlığına beyazıma dokunma ey sadakatsiz tüketirsin umutlarıda yüreğim dünyanda büyük bakma böyle boyadım seni mahsunluğa
çekip gidilmezse kör kuyular dillenirdi isyan ederdi tüm berraklıklar bunca vebal varken o kopulasıca boyunlarda tevbe suyu kan kızıl boşalırdı baştan aşağıya..
iyiki gittin iyiki gitmeyi seçtin sen gitmezsen azaplar kesilirdi yüreğime.. iyiki yoksun şimdi bugünlerde ve yarınlarımda...
Hayâl deryasında ben bazı bazı, gezsem bir türlü ,gezmesem bir türlü... Selahattin Pınar'ın , Hüseyni eseri Aksak usülde bestelemiş. Söz:Necdet Atılgan'ın Şimdi ,şirini okuduktan sonra ben , bu şarkıyı mırıldanıyorum. Vallahi iyi geldi. Hani ,diyorum ki,bırakın topu tüfeği , sıkma yın kendinizi , hırslanmayın ,mırıldanın... Harika hissediyor insan ,şarkı söylerken.
Canımsınız, çok güzel kaleminiz var. Benimkisi söz düellosu... Hadi sise tam puan vertiyorum. sevgiyle kalın.
Mükemmel olmuş yazdıran yüreğinize sağlık
Sevgilerimle ..