Gözlerimi siper ediyorum gözlerine karanlığı ve kavgayı ve savaşları görmeyesin diye çocukların kederli yüzlerini ah! Saçları avuçlarında, yüzleri toprağa dönük anneleri Musa Kardeşkanı içiyor koca koca adamlar!
Adamlar haylaz, adamlar serseri yangının orta yerinde unutup annelerini ayaklarının altında kahır depremi yaşken toprak hiç durmadan silahçılık oynuyorlar Musa...
Hani yok değil babam gibi aynı gök kubbe altında, aynı havayı teneffüs ettiğimiz her hangi bir dine mensup, her hangi bir mezhepten ayrı dilli konuşup yürekleri insan insan diye çarpan adam gibi adam birileri...
Öyle az öyle az ki elleri karnı geniş dünyanın çevresini sarmaya yetişmiyor bilekleri lâkin dökülen her damla gözyaşı toprağa düşen tohum hele bir uyansın hele bir uyansın su boy verecek umut ağacı gökyüzüne ve yeşerecek yeniden insan zalimlerin üzerine rahmet olup yağacak sevgi...
Ruhumun arka bahçesinde görüş günü düşlerimiz derin bir nefes çektiğim avuçlarında kına kokusu huzur.. cennet sıvası rayiha ah düşlerimde olmasa çekilecek gibi değil dünya ahvali Musa...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ruhumun arka bahçesi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ruhumun arka bahçesi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdiğim tür şiirlerdendi şair dost.. Şiir üslubunda yürek ekosu olmalı..Güzel şiir elbette çok. Fakat şahsen içinde bir haykırış, bir sesin olduğu şiirleri daha çok seviyorum.Galiba onlar dünyamızla aynı çizgide gidiyor.ve dünya hiç güllük gülistanlık değil.
Şiir kaleme yakışmış. Yüreği kutladım. Gecenin en iyi şiirlerindendi. Saygımla
Şiir üslubunda yürek ekosu olmalı..Güzel şiir elbette çok. Fakat şahsen içinde bir haykırış, bir sesin olduğu şiirleri daha çok seviyorum.Galiba onlar dünyamızla aynı çizgide gidiyor.ve dünya hiç güllük gülistanlık değil.
Şiir kaleme yakışmış. Yüreği kutladım.
Gecenin en iyi şiirlerindendi.
Saygımla