sen sardığından beri ışığında demlendim ey sevgili teşekkür ederim
şimdi ruhum aşkın yüceliğinde mağrur taşındı avuçlarından mezara çekiliyor nefesim kanatlanıyor umutlarım tan vakti gözlerim yükselip dokunuyor semavi çizgiye
o vakit gök kefen sarıyor bu acı halimi o büyülü bakışına, tılsımına adadığım canımı ertelediğim ölümü bu yüzden geri alıyorum
zaman acı ve ızdırab hatırlatır beni sana ölüm öncesi sessizliğim fermanım, mührüm-dür
parçalanan mutluluğumun kalıntısı denize akar dûa’larla ağlayarak neşenin ortasına yazdığım her mısra düşer benliğimden benliğine yazılmamış şiirler vardı ya silinip gitti aklımdan ve; bir tufanda çullanır itirafın kendi üstüne yontulur uykuda düşlerin yemin olsun sevgilim! yemin olsun Vel-Asr’a o vakit cemre aşısıyla düşeceğim bahtına elveda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şahittir kucaklayacak şafak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şahittir kucaklayacak şafak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili çocuğum, ben şiirleri yorumlarken kafiyelerinede ayırıyor ve ona göre değerndiriyordum.Baktım yorumlarım aksadı.Arkadaşlara yorum yapamıyorum.O işi bıraktım.Merak eden olursa özelime mesaj atıp sorabilirler.Hiç olmazsa diyorum,son şiirlerine yorum yapayımda aradaki açığı kapatayım .sonra boş vaktim kalırsa aradakileride yorumlarım.Ama şiirleri okuyorum.okuduğumuda belirtmek için bayrağımı koyacağım.havalar çok sıcak ,tansiyon ve kalp hastası olduğum için sıcakta pek yorum yapamıyorum arkadaşım.kusuruma bakmazsınız herhalde.
sevgili oğlum.çok sıokıntılı bir şiir yazmışsın.şiirdeki kahramanın iyice bunalmış,bu bunalımdan çıkmanın en kolay yolunun ölüm olduğunu düşünüyor.ama yanlış yapıyor.çünkü hayat o kadar güzelki,öyle yaşanmaya değerki.kahramanının düşüncelerine göre nelere şahit olacağız. Gelen göçer, konar gider bu diyarlardan. Birbiri ardınca insanlığın ağlayarak göz açtıkları bu dünya semasından miadını dolduran ve kendisine verilen defterin son sayfasının da kullanılmasıyla artık göçmek zamanı gelmiştir.Nice insanlar gördü bu yeryüzü. Kimisi Nemrut kimisi Firavun kimisi de Karunlar oldular ama ellerindeki dünya ziynetlerinin hiçbirisi fayda vermedi ahiret adına.ne sevgi ne zenlik fayda vermedi öyleyse benimde göçme zamanım gelmiştir diyor ve yemin olsun ki zamana tekrar geri geleceğim diye kendi kendini avutuyor. sevgili oğlum. şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Sultan olsan ne yazar Ölüm yok mu dünyada Her tarafı bi mezar Ölüm yok mu dünyada
Sonu gelmez hayalin Ne olacak vay halin Beşik-mezar say halin Ölüm yok mu dünyada
Yarın yok dünlerin var “Beşeri” ünlerin var Sayılı günlerin var Ölüm yok mu dünyada
kaç yıl yaşarsan yaşa kaçılmaz gelir başa yazdır adını taşa Ölüm yok mu dünyada