Bir mutluluk yolu seçtim kendime içimde bir yerlerde ama çok uzak ... Uçsuz bucaksız yalnızlıkların kara yankılarıyla yürüyorum
Gittikçe daralan, karanlık bir tüneldir hüznüm İlerde bir yerlerde ateş böceği gibi parlayan mutluluğu hayal ediyorum..
Hiç bir harfin başlatamayacağı bir isim seçtim kendime ve gazetelerin kayıp ilanlarında yayınlanamayacak kadar soluk bir yüz.. ve en yalansız anları..
Bir kırmızı halı gibi serilir ayaklarımın ucuna kaygı dağları Umutların soğuk yüzüyle burun buruna Karlı yolları gibi uzak köylerin Yüreğimin garip bir titreyişle onayladığı Gökyüzünün gözlerindeki yağmurda yürüyorum En uzun ağlayışları seçtim gözlerime gecelerin incecik bir dokunuşla sarsıldığı Bir kelebeğim şimdi kapı, pencere ve duvarların sarıp sarmaladığı...
İlkokul önlüğümün cebine konulmuş bir mendildir umutlar Yandıkça çoğalan bir kandildir efkar ve içimde en geçilmez vadidir duygular İnsanların kabul olmamış dualarıyla yürüyorum
Huzur bulsun diye ırmak ve deniz Bir mutluluk yolu seçtim kendime Ağacın kabuğunun altında süzülen incecik bir suyla beslenen yalnızlığım ve bir çınar gibi kök salan hüznümle Bir mutluluk yolu seçtim kendime.. Beynimdeki garip düşüncelerin Yüzüme bıraktığı çizgilerde yürüyorum Aynaların yalnızlığımdaki yıkanışında ve sevginin yüreğimdeki son inanışında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir mutluluk yolu seçtim kendime şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir mutluluk yolu seçtim kendime şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.