Hiç bir şeyin tadı yok. Bu yerler seninle güzeldi Tahta köprü de yıkıldı artık. Geçemiyorum o yerden. Buluştuğumuz eski kulübeye, Bakmak gelmiyor içimden. Yaşama sevincim yok oldu
Mevsimlerin en güzeli gelse, Açsa da rengarenk çiçekler Kuşlar ötüşüp name yapsa da Gülmek gelmiyor içimden. Leylakların mis kokusunda, Sen geçiyorsun gönlümden
Ayrılığın kor gibi yaksa da, Vazgeçemiyorum sevginden.
Dinlediğim şarkıların makamı yok. Mehtabın rengi donuk. Gökteki yıldızlar göz kırpmıyor. Senin yaşadığın yer nasıl. Kanadı kırık martı benim sahilimde. Tünemiş kuytu bir yerde
Akreple yelkovan birbirine küsmüş. Sen bu yerlerden gideli beri.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Yerden Gideli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Yerden Gideli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dinlediğim şarkıların makamı yok. Mehtabın rengi donuk. Gökteki yıldızlar göz kırpmıyor. Senin yaşadığın yer nasıl. Kanadı kırık martı benim sahilimde. Tünemiş kuytu bir yerde
Akreple yelkovan birbirine küsmüş. Sen bu yerlerden gideli beri.
ZAMAN İŞTE O AYRILIK SAATİNDE DURMUŞ SEVEN YÜREKLER İÇİN :(( YİNE ÇOK HÜZÜNLÜ ,ÇOK DUYGULU DİZELER .DERİNDEN OFFF!ÇEKTİREN.YÜREĞİNE DUYGULARINA İÇLİ GÜZEL NEFESİNE SAĞLIK SEVGİLİ ŞAİREM,ARKADAŞIM . BAŞARILARIN HEP VAR OLSUN SEVGİLERİMLE.
Sizin kaleminizde şiirler ruhu okşuyor en güzel şarkı nağmeleri çağrıştırıyor sevda şiirleri hayat buluyor seçtiğiniz yada kendi eseriniz fon resimlerinize zaten bayılıyorum bu mısralarınızdada Dinlediğim şarkıların makamı yok. Mehtabın rengi donuk. Gökteki yıldızlar göz kırpmıyor. Senin yaşadığın yer nasıl. Kanadı kırık martı benim sahilimde. Tünemiş kuytu bir yerde AKREPLE yelkovan birbirine küsmüş Sen bu yerlerden gideli beri (en sevdiğim vede tek sevdiğim çiçeklerim leylaklarda nasibini almış kaleminizden (Leylakların mis kokusunda, Sen geçiyorsun gönlümden KISACASI SÜPERSİNİZ ZEVKLE OKUNUYOR SUNUZ
Hiç bir şeyin tadı yok. Bu yerler seninle güzeldi Tahta köprü de yıkıldı artık. Geçemiyorum o yerden. Buluştuğumuz eski kulübeye, Bakmak gelmiyor içimden. Yaşama sevincim yok oldu
Güller düşmüş yerlere. Bülbüle özleminden...
Mevsimlerin en güzeli gelse, Açsa da rengarenk çiçekler Kuşlar ötüşüp name yapsa da Gülmek gelmiyor içimden. Leylakların mis kokusunda, Sen geçiyorsun gönlümden
Ayrılığın kor gibi yaksa da, Vazgeçemiyorum sevginden.
Dinlediğim şarkıların makamı yok. Mehtabın rengi donuk. Gökteki yıldızlar göz kırpmıyor. Senin yaşadığın yer nasıl. Kanadı kırık martı benim sahilimde. Tünemiş kuytu bir yerde
Akreple yelkovan birbirine küsmüş. Sen bu yerlerden gideli beri.
Ülkü Ahıska 19.Temmuz
.2012.
Bazende böyle oluyor, malesef aşklar yarım kalıyor sevgiler hüzünlü gönüllerde işte böyle şiir oluyor, yoruma gerek yok mükemmeldi dizeler her zamanki gibi kutluyorum şairemizi puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Dinlediğim şarkıların makamı yok. Mehtabın rengi donuk. Gökteki yıldızlar göz kırpmıyor.
Akreple yelkovan birbirine küsmüş. Sen bu yerlerden gideli beri. ÜLKÜ HANIM MERHABALAR ; BU YORUMU ASLINDA ŞİİRİN ASILDIĞI GÜN YAZMIŞTIM ANCAK NET GİTTİ AKŞAMA KADRDA GELMEDİ...DAHA SONRADA BEN GİREMEDİM İŞ YOĞUNLUĞUNDAN EDEBİYATA DERKEN KALDI BU GÜNE..TAM ÇIKMAK ÜZEREYDİM BİRDEDEN NET GELDİ VE BİLDİRİLERİ ÜZERİNEDE SİZE UĞRADIM..RESİM VE FON MÜZİĞİ GERÇEKTEN ÇOK ÇOK HOŞTU....ŞİİR ELBETTE ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM O DEĞERLİ YÜREĞİ VEDE EMEĞİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
Dinlediğim şarkıların makamı yok. Mehtabın rengi donuk. Gökteki yıldızlar göz kırpmıyor. Senin yaşadığın yer nasıl. Kanadı kırık martı benim sahilimde. Tünemiş kuytu bir yerde
Akreple yelkovan birbirine küsmüş. Sen bu yerlerden gideli beri.
TEBRİK ETMEK YETER Mİ BİLMEM AMA BEN SADECE BUNU YAPABİLİRİM TEBRİKLER
öncelikle resim bir harikaydı ben yaptım deme dedim senin resimlerinde böyle harika çünkü şiirse ne güzel anlatmış özlemi saygım sevgimlesin bitanesiii hayırlı ramazanlar olsun
Ülkü hocam naif bir yürek sesi hüzünlü bir hikaye derinliği olan ifadeler güzel bir betimleme güzel bir yürek yazan kalemine yüreğine sağlık duygularını kutladım,dinlerken hüzünlendim duygulandım dost kalem selam ve DUA ile kal efendim.
Hiç bir şeyin tadı yok. Bu yerler seninle güzeldi Tahta köprü de yıkıldı artık. Geçemiyorum o yerden. Buluştuğumuz eski kulübeye, Bakmak gelmiyor içimden. Yaşama sevincim yok oldu
Güller düşmüş yerlere. Bülbüle özleminden...
Mevsimlerin en güzeli gelse, Açsa da rengarenk çiçekler Kuşlar ötüşüp name yapsa da Gülmek gelmiyor içimden. Leylakların mis kokusunda, Sen geçiyorsun gönlümden
Ayrılığın kor gibi yaksa da, Vazgeçemiyorum sevginden.
Dinlediğim şarkıların makamı yok. Mehtabın rengi donuk. Gökteki yıldızlar göz kırpmıyor. Senin yaşadığın yer nasıl. Kanadı kırık martı benim sahilimde. Tünemiş kuytu bir yerde
Akreple yelkovan birbirine küsmüş. Sen bu yerlerden gideli beri.
Ülkü Ahıska 19.Temmuz .2012
Geç olsada güzel şiirini okumak ve dinlemek güzeldi yazan elleriniz yazdıran yüreğiniz dert görmesin yorumlayan arkadaşımızın nefesine ömürler olsun iki yüreğide cani gönülden kutlarım Saygı Ve Selamlarımla Kalın Sağlıcakla...
Dün, bu güne ne kadar güzel yansıtılmış dizelerde.Hemen herkesin belleğinde bir tahta köprü vardır.Seyrek döşenmiş tahtaları arasında sıkışıp kalmış belki de kırılmış bir ayakkabı topuğu anısı vardır.Koca çınarların süslediği o bulvardan derin hülyalar arasında yürünüp de, bir zamanların olmaz sa olmazlarından Yıldız'a, Emirgân'a girildiğinde, ışık hüzmelerinin ağaç yaprakları arasından keskin bir çizgiyle yüzlere yansımasının verdiği hazzı unutmak ne mümkündür.Dallar arasında zıp zıp zıplayan ve adeta "hoşgeldiniz" dercesine refaket eden sincaplar sessizliği bozan tek canlı gibidirler kuş sesleri arasında...Onlar da yoklar artık.Eğri büğrü, yeşil mantarlaşmaya yüz tutmuş, tahtaları çivilerinden çıkmış daracık köprülerin altından incecikten akan dereler de kurumuş. Kızılkanatlar neredeleri bilinmiyor... Nilüferlerde yok o suyu çekilmiş gölde.
Aşkların aşk, sevgilerin sevgi olduğu o dönemlere tanıklık edecek o kadar az şey kalmış ki... Tüketmişiz... Bu günleri düşünmeden.
Yalaman' da o çiğ börek ve mantıların da eski tadı yok.Yediler'deki dondurma da değişmiş sanki. Haşhaşlı ekmek de eski tadında değil.Porsuk bir başka süzülüyor, Odunpazarı'nda evler hüzünlü, seyirdeler...
Tüm modernleşmeye rağmen o masumiyet, o ulvilik, o mutluluk yaşanamıyor, hissedilmiyor ve sözleşilmiş gibi, hep zamana yüklüyoruz sorumluluğu.Fiziki görünüm gibi, yürekler de o yürek değil.Zaman mı, biz mi değiştik...
Yıllar öncesine götürerek, iyisiyle kötüsüyle anıları yaşatmanıza vesile olan harika şiirinizi iç burukluğu ile beğeni ve yaşayarak okudum, dinledim.Sindire sindire...
Akreple yelkovan birbirine küsmüş. Sen bu yerlerden gideli beri.
Ne kadar çok geç kalmışım şiirinize Kırçiçeğim, bağışlayın lütfen canım. Gözlerime inanamadım yine harika bir resminiz ve serbest bir şiir, özgürce duygular sereserpe yayılmış kırlara çiçekler gibi, özlemler yakmış seveni, olmadığı yerlerde yaşamak da haram gerçekten, hele de ay doğamamışsa eski parlaklığında, ne gökyüzünün tadı olur ne de sevgilinin ayak basmadığı yerlerin. Ben olsam ardı sıra giderdim, onun olmadığı diyarlarda durmazdım. Çok güzeldi canım, nasıl da kaptırdım kendimi şiirin konusuna, yazdıkça yazasım geldi< Hele yorumun ve fon müziğindeki şarkının sözleri bir an geldi aklıma, gerçekten mest ediciydi, gerek şiir gerekse yorum ve müzik, gönülden kutluyorum sevdalara tutkun yüreğini ve değerli kalemini, doyumsuz şiirlerinde buluşmak üzere Kırçiçeğim* . Sağlıklı ve mutlu kal...
Sayılı günlerden ibaret olan oruç, yine sayılı günlerden ibaret olan hayatımıza incelik, derinlik ve zerâfet kazandırır. Hayırlı ve bereketli bir ramazan ayı diliyorum….
Sağolasın Kırçiçeğim, sonsuz hoşgörünü sevdim her zaman yüce gönlündeki sevgilerle bütünleşince melek kadar arısın benim gözümde canım arkadaşım. Bütün dualarım seninle bu mübarek günlerde, Allah'a emanet ol Kırçiçeğim*
Geç kalmışlık önemli değil can arkadaşım.Yeter ki gönüller bir olsun. Naif gönlünden gelen takdir dolu duygular beni çok mutlu etti. Hayırlı sağlıklı ve mutlu bir ramazan ayı diliyorum.Selam sevgimle.
Evet ama, doldurulması gereken bir süreci var yaşamın. Tadı tuzu yoksa da onsuz. Ki ben şimdi kendi türküsünü söylemeye devam eden bir turnadan bahsediyorum, şiirle söyleşimde... Şair kime eder sitemi bilmesem de, aynı perdesine dokunmuş, ezbermdeki o özlem türkünün.
Dost selamım ve tebriklerimle Ülkü Hanım. Serbest şiir de yakışıyor sizin usta kaleminize.
Her şeyin tadı içinde değer verilen, sevilen varsa güzel. O yoksa hepsi buruk, acı kaynağına dönüşüyor. Yüreğinize sağlık çok güzel idi. Tebrikler, saygı ve sevgilerimle...
hep sol yanımız sevdiklerimizledir özleriz ararız sanki onlar yanımızda olmayınca boşlukta gibi hissederiz kendimizi ve ağlarız ağlarız... hem şiir hem yorum o kadar içten ve güzel ki gönül dolusu sevgilerimi bıraktım sayfana ülkücüğüm
Dinlediğim şarkıların makamı yok. Mehtabın rengi donuk. Gökteki yıldızlar göz kırpmıyor. Senin yaşadığın yer nasıl. Kanadı kırık martı benim sahilimde. Tünemiş kuytu bir yerde
Akreple yelkovan birbirine küsmüş. Sen bu yerlerden gideli beri. .................Özlem ve sevda dolu satırları yazan duygu dolu,sevgi dolu yüreğiniz hiç susmasın.Akreple yelkovan umarım barışır.Huzur bulur.Ramazanınız mübarek olsun.<sevgi,saygı ve selamlarımla.
yüreğin var olsun değerli dost kalem yine güzel bir çalışma güzel bir yorum Kalemine ve yüreğinize sağlık Saygılar ve selamlar hayırlı ramazanlar dilerim
SEVGİLİ ŞAİRE,MUHTEREM HEMŞEHRİM, ŞİİRLERİNİZİN HERBİRİSİ ÖTAKİNDEN ÇOK ÇOK GÜZEL,DUYGUSALLIK YÜKLÜ; HOŞ ..İYİ Kİ BU DİPSİZ KUYUYA DALMIŞIM, İYİ Kİ DE SİZİ TANIYIP ARKADAŞ OLMUŞUM. ÇOK YAŞA,SAĞLIK VE GÜZELLİKLERLE VE GÜZEL ŞİİRLERİNLE.ELİMDEN BU KADARI GELDİ.BAĞIŞLA. BA'ZAN DİLİ DÖNMEZ YA İNSANIN;İŞTE ÖYLESİ ŞU ANDA. SELAM,SEVGİ,SAYGILAR HM.EF.KIZIMA..
Bu duygulu yorumunuzla beni onore ettiniz. Çok teşekkür ediyorum.Kadirşinas gönlünüz dert görmesin Sağ olun var olun efendim. Hayırlı ramazan dileklerimle selam ve saygılarımı sunuyorum. Allaha emanet olunuz..
Nasıl özlendiklerini bilmeden giderler, sonrada geriye böyle hasretle yazılmış şiirler kalır. Sevgi dolu duyarlı yüreğinizi ve kaleminizi kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın. Hikmet YURDAER
Hiç bir şeyin tadı yok. Bu yerler seninle güzeldi Tahta köprü de yıkıldı artık. Geçemiyorum o yerden. Buluştuğumuz eski kulübeye, Bakmak gelmiyor içimden. Yaşama sevincim yok oldu
Güller düşmüş yerlere. Bülbüle özleminden...
Mevsimlerin en güzeli gelse, Açsa da rengarenk çiçekler Kuşlar ötüşüp name yapsa da Gülmek gelmiyor içimden. Leylakların mis kokusunda, Sen geçiyorsun gönlümden
Ayrılığın kor gibi yaksa da, Vazgeçemiyorum sevginden.
Dinlediğim şarkıların makamı yok. Mehtabın rengi donuk. Gökteki yıldızlar göz kırpmıyor. Senin yaşadığın yer nasıl. Kanadı kırık martı benim sahilimde. Tünemiş kuytu bir yerde
Akreple yelkovan birbirine küsmüş. Sen bu yerlerden gideli beri.
yazan yürek binlerce yasasin cok güzel dizelerdi kutluyorum yürekten cok degerli saire dost
Sevilen gidince hic birsey eski tadinda olmuyor. Hayat tadini gidenler beraber yitiriyor. Hecedeki basarinizi serbest siirde de gözlenledim. Tebrikler gönlümden hocam. Harikaydi.
Hiç bir şeyin tadı yok. Bu yerler seninle güzeldi Tahta köprü de yıkıldı artık. Geçemiyorum o yerden. Buluştuğumuz eski kulübeye, Bakmak gelmiyor içimden. Yaşama sevincim yok oldu
Güller düşmüş yerlere. Bülbüle özleminden...
Mevsimlerin en güzeli gelse, Açsa da rengarenk çiçekler Kuşlar ötüşüp name yapsa da Gülmek gelmiyor içimden. Leylakların mis kokusunda, Sen geçiyorsun gönlümden
Ayrılığın kor gibi yaksa da, Vazgeçemiyorum sevginden.
Dinlediğim şarkıların makamı yok. Mehtabın rengi donuk. Gökteki yıldızlar göz kırpmıyor. Senin yaşadığın yer nasıl. Kanadı kırık martı benim sahilimde. Tünemiş kuytu bir yerde
Akreple yelkovan birbirine küsmüş. Sen bu yerlerden gideli beri.
Ülkü Ahıska 19.Temmuz
Çok çok güzeldi yürek sesin üstad Mısralara bal damlamış kalemden Seslendirme ve müzik şiire bir tad kazandırmış Kutlarım yüreği kalemi Saygılar selamlar
Hiç bir şeyin tadı yok.-----------------Tat gönül aşk nüvesi düşünce geliyormuş. Aşk olan yerde dikenler gülüstan oluyormuş. Bu yerler seninle güzeldi Tahta köprü de yıkıldı artık. Geçemiyorum o yerden. Buluştuğumuz eski kulübeye, Bakmak gelmiyor içimden. Yaşama sevincim yok oldu
Güller düşmüş yerlere. Bülbüle özleminden... ********** Malesef öyle imiş ne söylesen haklısın. Gül perim. =BURALARDAN GİTMELİ= Hiç bir şeyin tadı yok, Sen çekipte gideli Ağaçların dalında, kurumuş fiizleri Sene geçti üstünden, güller küle döneli zifiri zulmet hayat, aşk ışığı söneli.
Ne goncalar açıldı, ne gönlümün gülleri Buralar sıkar oldu, tat vermiyor gitmeli... e. Erdem.
Sevgiler Selamlar. Hayırlı ramazanlar Gül perim. Allaha emanet ol...
Ayrılığın kor gibi yaksa da, Vazgeçemiyorum sevginden. .... ümit kesilmeye görsün, hiç birseyin tadı olmuyor elbet, yorumunuz ve fonda duyguluydu...sevgilerimle şairem...
neler geçti hayatın içinde,neler kaybetti yaşayan bilir ancak. insan kocamakta,duygular eskimekte, nerede o eski neşe dolu yürekler,neler kaybetti neler. çok güzel duygu yüklü bir eser.ahenkle okundu.tadı kaldı zihinde.yorum zaten şiiri sürüklemekte. tebrikler.
Güller düşmüş yerlere. Bülbüle özleminden... .....
Duygu sağanağıydı dizeler.. Hele yorumu müziğiyle uyumu.. Aldı götürdü yüreğimi.. Gözü yaşlı okudum dinledim arkadaşım.. Yürekten kutluyorum.. Sevgiler İzmir'den..
Dinlediğim şarkıların makamı yok. Mehtabın rengi donuk. Gökteki yıldızlar göz kırpmıyor. Senin yaşadığın yer nasıl. Kanadı kırık martı benim sahilimde. Tünemiş kuytu bir yerde
Akreple yelkovan birbirine küsmüş. Sen bu yerlerden gideli beri.
Buram buram özlem kokuyor şiiriniz. Şiir güzel,yorum harika daha ne olsun? Yürek sesiniz hiç susmasın şair arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Hiç bir şeyin tadı yok. Bu yerler seninle güzeldi Tahta köprü de yıkıldı artık. Geçemiyorum o yerden. Buluştuğumuz eski kulübeye, Bakmak gelmiyor içimden. Yaşama sevincim yok oldu
Hayatin cilveleri olanlar elliden sonra kendimize baktigimizda insan olarak yuzlerimize golge dusmus kutlarim duygulu siirinizi hayirli Ramazanlar dilerim Osman AKSOY
Güller düşmüş yerlere. Bülbüle özleminden... sayın arkadaşım şiirlerin bana gelmiyor.bu nasıl geldi anlamadım.birkaç kişide oluyor bu.şiir yazdığınız zaman mesaj atın diyorum hemen .çünkü şiirlerin çok güzel kaçırmak istemiyorum.favori çok olduğu için herkesin sayfasına tek tek de giremiyorum.kusurumu bağışla arkadaşım.yoksa her gelen şiirine yorum yapmağa çalışıyorum. sayın arkadaşım ne kadar güzel bir şiir yazmışsın.yüreğinden dökülen damlalar bir sevgi gölü oluşturmuşlar ve beni yanlarına çağırıyorlar.mecbur gidecem yanlarına imgelerin nasıl dansettiğini görmek için.şiirdeki imgeler etrafımı sardı o kadar güzel dansediyorlarki.hepsi kendine ait koltuklarına oturuyorlar yoruldukları zaman.mısralardaki sözcükler özenle seçilmiş gayet kibar hareket ediyorlar.şiir gölünde hiç fazlalık kelime yok.içlerinden bir kelime çıkarsan fena bozulacaklar ve dizeleri dağılacak.çok güzel benzetmeler var.o seni terkettiği halde acı çekmek istiyorsun.bu nasıl sevda,bu nasıl tutkunluk.senin sevgin marazi bir sevgi haline gelmiş arkadaşım.nasıl kurtulacaksın bundan.akreple yelkovan birbirine küsmüş çalışmıyor.Ne olacak bunun sonu. bu sevgi senin yakanı nasıl bırakacak ben bilemedim ve çıktım şiir gölünden.mısralar bana el sallayıp uğurladılar. Sayın arkadaşım,şiiriniz çok güzeldi.kutlarım.puanım tam. Şimdi şiirinize ve yaptığım yoruma uygun iki güzel söz ekliyorum.selamlar,hoşça kalın arkadaşım...... bu arada şiirini çok güzel okumuşsun .kutluyorum.resmi sen mi yaptın.çok güzel kim yaptıysa eline sağlık.çok güzeldi.
Yarım somunun var mı? Bir ufak da evin? Kimselerin kulu kölesi değil misin? Kimsenin sırtından geçindiğin de yok ya? Keyfine bak: en hoş dünyası olan sensin.
Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak Mutluluk ise gözbebeğinden yakın olsun Umutların gerçek gerçeklerin mutluluk Mutlulukların sonsuz olsun Ne zaman ki sağır bir ressam Gülün kristal bir zemin üzerine düştüğünde Çıkardığı sesin resmini çizebilirse Sana olan sevgim o zaman bitecektir.
Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak Mutluluk ise gözbebeğinden yakın olsun Umutların gerçek gerçeklerin mutluluk Mutlulukların sonsuz olsun Ne zaman ki sağır bir ressam Gülün kristal bir zemin üzerine düştüğünde Çıkardığı sesin resmini çizebilirse Sana olan sevgim o zaman bitecektir. alnız senden bir ricam var fola yazı çok koyu okuyamadım.okunur renkler kullanırsan zorlanılmaz.....
Önce bir özentimi aksedeyim size sevgili gülperi. O fondaki resminizde... Tahta köprünün üzerinden akan derenin sularını karıştıran zatı çok kıskandım.Şu zamanlarda öyle bir yerde tüm sıkıntılarımı suya salıvermek gel içimden... Şiir ise, Dayanılması zo bir hasretin sesiydi... Uzaklarda ama kalbinin baş köşesinde yer almış sevgili yada evlat özlemi gibiydi. Ne beterdir bilirim. Öyle güzel nakşetmişsinizki sayfadan çıkamıyorum arkadaşım. Her zamanki gibi güzel ve içtendi duygular. Umarım diner hasretiniz. Kutlarım.
________________________________Sevdaya dair yürek hırçınlığını ortaya koymuş özlem keder hüzün toplanmış haykırmak nara atmak kafi gelmiyor bakılan gül eski kokusunu vermiyor gözlerin maziye dönüşü kör yitik bakılan hiçbir renk tat vermiyor umut tükenince yarin kollarında olmayınca hüzün ekiyor yalnızlık hüzün döküyor anılar dert olup nefes aldırıyor kutladım değerli kalemi içim acıdı harika eseri kutluyorum selam olsun yazan ve ses veren yüreğe saygılarımla...
Dinlediğim şarkıların makamı yok. Mehtabın rengi donuk. Gökteki yıldızlar göz kırpmıyor. Senin yaşadığın yer nasıl. Kanadı kırık martı benim sahilimde. Tünemiş kuytu bir yerde
Akreple yelkovan birbirine küsmüş. Sen bu yerlerden gideli beri.
tebrik ediyorum yaşama sevinciniz hep dip diri kalsın yüreğinize sağlık güzel şiirinizi keyifle okudum selamlar.........................................
Dinlediğim şarkıların makamı yok. Mehtabın rengi donuk. Gökteki yıldızlar göz kırpmıyor. Senin yaşadığın yer nasıl. Kanadı kırık martı benim sahilimde. Tünemiş kuytu bir yerde
Akreple yelkovan birbirine küsmüş. Sen bu yerlerden gideli beri.
//Kimi sevsem sensin / senden ibaret hepsini senin adınla çağırıyorum arkamdan şımarık gülüşüyorlar getirdikleri yağmur / sende unuttuğum kimi sevsem sensin / hayret kapıların kapalı girilemiyor ATTİLA İLHAN//
//Kurudu gölgesinde oturduğumuz ağaçlar Bahçelerde sevdiğin çiçekler kalmadı Sadece hatıralarda ebedi olan Vazgeçemediğimiz, unutamadığımız Onlar bile bize yar olmadı
Mevsimler toz pembe değil Gündüzler gecedir, geceler zindan Güneşin doğmasını beklemek boşuna Boşuna artık medet ummak Taş kalpli zamandan ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN//
Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde.
Sen göreceksin duyacaksın Parıldayan bir sevi sıcaklığı, Uyuyacak, uyanacaksın.
Bakacaksın, benzemiyor Gelen günler geçenlere, Dalacaksın.
Bir seviyi anlamak Bir yaşam harcamaktır, Harcayacaksın.
Seni yaşayacağım, anlatılmaz, Yaşayacağım gözlerimde; Gözlerimde saklayacağım.
Bir gün, tam anlatmaya... Bakacaksın, Gözlerimi kapayacağım... Anlayacaksın. ÖZDEMİR ASAF//
//Madem aşk tablosunun takdirinden acizsin, Git de çağdaş ressamlar modern resimler çizsin.
Ne vedaya gerek var, ne de mektuba hacet, Git de Allah aşkına bir selama muhtaç et!
Güllere de aşk olsun gene sen kokacaksan! Fallara da aşk olsun gene sen çıkacaksan!
Kopsun nerden inceyse artık bu bağ, bu düğüm, Her gece daha berbat, daha vahim gördüğüm.
Korkulu düşlerimi yorumdan kaçıyorum; Sırf sana üzülüyor, sırf sana acıyorum.
Git iş işten geçmeden, çok geç olmadan vakit, Günahıma girmeden, katilim olmadan git! CEMAL SÜREYA//
//Gitmek istiyorsa,bırakacaksın gitsin..! Aklı seninle olmayanın bedeni,yanında olsun ister misin.? CAN YÜCEL//
//İçimden şu zalim şüpheyi kaldır Ya sen gel,ya beni oraya aldır. İSMET ÖZEL/
//Bazen yapayalnız hissediyorum kendimi şu dünayada, diğer zamanlar da ise biliyorum yapayalnız olduğumu. CHARLES BUKOWSKİ//
//Bazen bir an için kalkıp gitme,bağları koparma cesaretini buluyorum kendimde.Keşke nereye gideceğimi bilsem..!Herhalde giderdim.GOETHE//
Özlediğim bir var ama,yapabileceğim bir şey yok.Eğer vaktiyse gitmek gerekir bazen de diyor şiirin kalbi.Duyguları çok güzel dile getirmişsiniz. Sesinizle,sözünüzle,fon müziğiniz ile çok güzel ve naif şiirinizi kutlarım. İçten sevgi ve selamlarımla.
Nasıl da güzel ifade etmişsiniz kayıpların ardından yaşananları. Kelimelerinizin dizilişi yüreğinizden olunca dah mükemmel. Demli tadında bir çay. Sevgilerimle
YOKLUK ÖYLE BİR HİS İŞTE ÜSTADE. HİÇ BİR ŞEYİN TADI TUZU KALMAZ. İNSANA HER ŞEY KARANLIK GÖZÜKÜR. HER YER BİR SİS ORMANI OLUR ÇIKAR. ÖZLEM... BİTMEK BİLMEYEN BİR DUYGU...DİZELERİNİZ HARİKAYDI ÜSTADE. SAYGILARIMLA...
KÜÇÜK OZAN tarafından 7/19/2012 2:52:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ayrılıklar herzaman zordur kolay kolay unutulmaz yaşadıgınız her anı her sözü her yaptıgı hep aklınıda olur silip atamazsınız canınız acısada hayatın tadı tuzu kalmaz yaşayan ölü olursunuz şiirinizi begeniyle okudum yüreginize saglık kaleminiz daim olsun
sevda ile dillenmiş has dizelerdi... sevgi dolu, sevmenin olmazsa olmazı özlem dolu bence şiirlerin tuzu ve biberi olan hüzün yüklü duygu sağanağında müstesna bir şiirdi okuduğum... hemşehrim, meslekdaşım ve arkadaşım Erdoğan Tozoğlu beste için bir baksa bence hiç fena olmaz. severek okuduğum bir şiirdi. kutluyorum...saygılar sunuyorum...HŞT
Bu güzel yorum için teşekkürler efendim. Erdoğan Bey benim bir şiirimi besteledi.Çok da rağbet gördü.Hatta konsere beni de davet etmişti. Demek sizin hemşeriniz mi olur Erdoğan Bey. Selam saygılarımı gönderiyorum.sağ olun .Var olun.
Dinlediğim şarkıların makamı yok. Mehtabın rengi donuk. Gökteki yıldızlar göz kırpmıyor. Senin yaşadığın yer nasıl. Kanadı kırık martı benim sahilimde. Tünemiş kuytu bir yerde
Akreple yelkovan birbirine küsmüş. Sen bu yerlerden gittin gideli
Usta kalemin yine can yakmış hasret belliki değerli kardeşim gönülden kutluyorum güçlü kalemini değerli yüreğini
Yüreğine sağlık