(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S'ktir Et! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S'ktir Et! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu şiiri yada buna benzerini bekliyordum. inanın. korkların yaşamaya hakkı varmı bilmem. uzun konu vesselam. sonunda bu mısralar olacaktı yine çok merhametli davranmışsınız. ya sizi kıran yüzsüslere ne demeli onlarda öbür şiirdeler. şiir oldukça güzeldi. yakıştıramayanlar diğer şiirlerinizi unutmuş olmalı. şiirler bir bütündür hayatın bir bütün olduğu gibi. ama bazı olaylar her şeyi bölüyor ve parçalıyor. bunlarda hayatın içinde. tebrikler selamlar.
Ben yadırgamadım şahsen..şiir zaten biz değilmiyiz..bizim içimiz hayatımız..yaşanılan okunan..gördümüz herşey değilmidir..yürek yangını değilmidir..bence naif bir argo vardı..vede yakışmıştı.. Ki sokakta caddede devamlı duydumuz haklın sesii haklın kültürü bu yani.. çok beğendim ben..hoştu..
Be hey dünya! S*ktir et beni gitsin! Sen de kurtul Ben de... BENCE " ben " DEN ZİYADE BİZE BUNU DEDİRTEN VE DEDİTECEKLERİ "...tir " ET GİTSİN DEMEK LAZIM SANKİ..ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMI GÜZEL DİZELERDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORUM KALEMİ V EDE EMEĞİNİZİ..SELAM VE SAYGIMLA.
İçinde bulunduğumuz toplum o kadar dejenere olduki, artık ortak değerlerimiz bile kalmadı.Adalet desen sadece adı var.Gösteriş,toplumsal farklılıkalmış başını gidiyor.Böyle bir ortamda söylenmiş kırgınlığın kızmışlığın ve isyanın sinyalidir bu ifade.... Belki bir kadına yakışmıyor denebilir ama insanlar burnundan soluyor...Ümit göremiyor her geçen gün çıkmaza sokuyor.Bu açıdan bakıldığında artık boşvermişliğin adımları hızlıca ilerliyor.Değerli Şair Arkadaşım, Yüreğinize sağlık...Saygılarımla ...
Siz içinizden geçeni söylediniz. Kırılmadım. Çünkü kimse küfrü yakıştırmaz kadına. Ama oluyor işte. Gün geliyor insanların da tabiatı değişebiliyor... Bu benim sınır koyduğum bir küfürdür. Eğer izin versem daha kim bilir neler dökülür neler... Oysa suskun ve saygın-saygılı bir insanımdır. Ama içim böyle işte... Ne yapabilirim ki...