Önce gülmelerim artar nedensiz Sonra şen şakrak hallere bürünmelerim Telaşlarım gelir sonra nefes nefese Durduk yere Saç kesmelerim, saç boyamalarım Hatta fıstıki yeşile boyama heveslerim Ardından telefon numaramı değiştirmelerim İlişiğimi kesmelerim dünyayla Ve susmalarım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Susmalarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Susmalarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aman sakın deneme çok zararlı. Bedeninde bir yerde hastalık olarak çıkar karşına bir gün. Tutma içinde bırak gitsin. Saklamak istediklerinide boya maviye. Bak tecrübe konuşuyor demedi deme:))))
En sonunda İçime sığınasım gelir Boğula boğula... MERHABALAR DEĞERLİ KALEM ; HAYATI YAŞANIR HALE GETİRMEK MANASINDA UMUT EN GEÇERLİ NEDENİMİZ DEĞİL Mİ..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR..KUTLUYORUM KALEM V EDE EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
''Aşk; susmaktır Ey Sevgili! Onda ki çaresizliğini, ümitsizliğini tarif etmeye gücün yetmediği an susmaktır. Kelâmın, kalemin, sözün tükendiği yerde, manayı sessizliğe yükleyip susmaktır. Artık sustum Ey Sevgili. Bilesin...'''der gibiydi şiir.
Ve susmalarım...
En sonunda
İçime sığınasım gelir
Boğula boğula...
Bazen susmak,birçok şeyi topluca anlatmaktır.
Yürek diliniz hiç susmasın.Kutluyorum kalemi kelamı.Sevgi ve saygımla.