(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Madımak Yanarken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Madımak Yanarken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu toplumda inançarı nedeniyle çok bedel ödeyen bir topluluk var bu konuyu kaleme alıp şiirsel olarak yazan nadide kaleme saygılar selamlar bıraktım sayfaya
Merhaba, Aklım almıyor , yüreğime yediremiyorum bir "insanın (!?)" başka bir insana zulüm etmesini ! Bir de şunu hep sorarım kendime "bre sen kimsin nesin ki benim yaşamım üzerinde kendini hak sahibi olarak gö- rüyorsun ! Koca yürekli değerli kalemi kutluyorum. Teşekkür ederim saygılar.
dost orada yananlar insanlıktı yakanlar insanlıktan nasibini alamayanlardı kime yapıldıgının ne önemi vardı can yandı rabbimin nazargahım kabem dediği can yandı duyarlı yüregine saglık güzel dost sevgimle
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . ..SELAM VE SAYGIMLA
En çok ta onlar umut etmişlerdi. Devlet gelecekti polisiyle, askeriyle kurtulacaklardı, salyalarına kin, nefret karışmış katil sürüsünün elinden Biliyorlardı! Büyüktü devlet! Her yere yetişirdi eli kolu koymazdı onları darda o yüzden umut ederek beklediler zamanın duman yüklü karanlığında uzunca... Polis gelmedi. Asker gelmedi. Devlet gelmedi… O gün yaşananlar insanlık namusunun bir yüz karasıdır Mazlumların yandığı yürek acımız her andığımızda beynimizde neden sorularıyla tükendiğimiz yaramız insanlığın kırılma noktasıdır…
Merhaba,
Boyun devrile Sivas !Bunu nasıl nasıl yaptın insanoğluna/insankızına !