(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mutluluk Maskesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mutluluk Maskesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
haydi, görmedim duymadım deyiniz! çıkalım ortalığa saklandığımız yerden gülümseye gülümseye ve kendimizden emin mutluluk maskemizle...
Görmedim duymadımmm! bu anlayışda olmasaydık kim bilir çok daha güzel olurdu belki hayata bakış.ama polyannacılık oynuruz çoğu zaman.tebrik ediyorum sevgili şairem duyarlı vefalı yüreğine mahir kalemine sağlık başarıların bitimsiz olsun selam sevgimle.
Nasıl bir yanlış yaptığımı anlamadım... Belki de favori üye listeme eklerkendi yanlışlıkla engelle listesine ekleye tıklamam... Nice sonra tesadüfendi engellenenler listesinde adınızı görmem... Öyle çok üzüldüm ki :(
Belki farkında değildiniz ama ya farkına vardıysanız?.. Ya bilmeyerek, istemeyerek de olsa kalbinizin kırılmasına vesile olduysam ben...
Mutluluk maskesi takmayan kaç kişi var ki aramızda? Bu maskeyi takabilmek de bir başarı ve mutluluktur. Güne damgasını vuracak şiirlerden biri, kutluyorum arkadaşımı.
insanoğlu bir tebessümün ardına bin hüzün saklamaya alışmalıdır.bazılarıda içindeki gülüşü hüzün maskesiyle gizlemeye çalışır. güzeldi yürek sesiniz. selamlar...