Sessiz sedasız Bir şehir göçer içimde Saat sabahın yedisi İyot kokusu hasta ciğerlerimi yakarken Merhaba körfez ben geldim Her köşede bir anı bakar gözlerime Martı çığlıkları karışır sessizliğime
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Elveda Olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Elveda Olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Meleği şeytan ilan edip Kendinle gurur duydun ========
Melek ve şeytan birbirine karıştı, Zalim insanlar hep birbiriyle yarıştı, Tüm bu sıkıntılara engel bir tek barıştı, Bir şehir Göçtü gitti yüreğimden ... HakanKURTARAN
Gözlerin okşamadan gözlerimi Ölüm öpsün alnımdan Usulca alsın kollarına Merhabam olmadan elveda olsun
Hüzünün ta kendisi olmuş şiir ne yazık vede çok üzücü merhaba demeden elveda demek yürek yarası. Malesef ve malesef oluyor öyle kendi gidiyorda yüreğin yarası gitmiyor içinden. Yürekteki yara sessiz çığlıklarla boğuluyor. Çok güzeldi şiir olarak. Selamlar Sevgiler Allah Yar ve yardımcımız olsun iki günlük dünyada...
Kırık bir aşk masalı. Keskin bir sitem havası Ben seni bu kadar sevdim de bunlar mıydı? bana reva gördüğün der gibi. İçimi acıttın ya kardeşim. Senin gül yüreğine yakışmaz hüzün eminim.
Sessiz sedasız Bir şehir göçer içimde Saat sabahın yedisi İyot kokusu hasta ciğerlerimi yakarken Merhaba körfez ben geldim Her köşede bir anı bakar gözlerime Martı çığlıkları karışır sessizliğime
Anason kokarken nefesin Kaç kez ölümle gerdeğe girdin Meleği şeytan ilan edip Kendinle gurur duydun
Mahşer ortağım Bırak nehir saçlarıma sesin dokunsun Ölüm tünemeden yollarıma Vurup yaralı koyduğunda Gün/eşime kurşunlar sektiren Okut sala mı? Gözlerin okşamadan gözlerimi Ölüm öpsün alnımdan Usulca alsın kollarına Merhabam olmadan elveda olsun _________________________selam olsun yüreğinize hüzün yüklü ağır bir eser okudum yürek yapacağını yapmış ve kalem kusmuş sayfaya acının kaç hali kaç türü var bilmiyorum ama oktavlı bir hüzün okudum şiir adına güzel diyorum ama yüreğiniz için hüzün diyorum saygılarımı bıraktım...
Gözlerin okşamadan gözlerimi Ölüm öpsün alnımdan Usulca alsın kollarına Merhabam olmadan elveda olsun
__________________________________Duygu aktarımları, imgeler ve seçkin sözcüklerle etkili bir yürek sesiydi satırlar... Sözcüklerin zenginliğiyle ışıltılı dizeleri okumak keyifti... Seçkin kaleme -değerli dosta- sevgi ve saygıyla...
================================================= e d i b / a h m e t
Nereden bilinsin ki merhabaların aslında elveda olacağını... Kendine iyi bak derler ya, onun arkasında anlatılan gibi.Sessiz sedasız bir gidiş gibi...Final çok dokundu.
Şiir olarak mükemmel, içerik hüzün ve hüsranların sonucu..Yine de gidişi değil gelişi kalmalı belleklerde.
Ölüm öpsün alnımdan
Usulca alsın kollarına
Merhabam olmadan elveda olsum
merhaba demeden elveda demek üzüntü verici Gülşenim dileklerim yeni baştan hayata merhabayla başlamak
mutlaka bir umutlarımızın olması dileğim yüreğindeki sesi kutlarım birtanem..sevgimle kal daima..
hayırlı Ramazanlar..