(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜĞÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜĞÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gülmeyen suretimin kırıklarını temizliyorum şefkatli ellerin sevdasında geçmişteki olumsuzlukları siliyorum yarınların kanatlarından bir daha karalamasın güzellikleri diye
Sevinçleri hüzünler karartmasın asla dilerim ki.Kim bilir şairem,anca yürek bilir.Belki de yalnızlık daha asil duruyor hüzünlerden öte bazen de.Kutluyorum eşsiz kaleminizi.Sayfanızda olmak özeldi.Sevgi ve selamlarla.
şimdi! satırların arasına noktalanmış hüzünleri ve gönül dolusu yaraların ızdıraplarını acıların kanayan göz yaşlarını düğüm atıyorum ömrümün geride kalanlarını
artık yaşam bizi bekliyor elime ilişen sıcacık elini bırakma yalnızlığımın…gönüle sabır ve umut şavkı versin yaradan dost kutlar sevgiler içinde esenlikler dilerim...
gülmeyen suretimin kırıklarını temizliyorum şefkatli ellerin sevdasında geçmişteki olumsuzlukları siliyorum yarınların kanatlarından bir daha karalamasın güzellikleri diye
İNŞ BU GÜZEL DİLERİNLE YAŞA ,DUYGU HÜZÜN VEREN HER DAİM OLDUĞU GİBİ ÇOK GÜZEL DİZELER O NARİN, DUYGULU GÜZEL YÜREĞİNE USTA KALEMİNE SAĞLIK SEVGİLİ ŞAİREM.AĞLATIRSA MEVLÂM YİNE GÜLDÜRÜR. BAŞARILARIN BİTİMSİZ OLSUN SEVGİMLE.
:( Bu gün okuduğum her şiirde gözlerimde bir buğu nasıl ki anlatılmaz.Rabbim yüreklerimizde bir hezeyan, bir ateş ki cehennem suretinde dolan.Mübarek günlerin yüzü suyu hürmetine rabbim tüm göğsünde lav taşıranlara yardım et. Feraha eriştir.Acının katre katre döküldüğü yürek imbiğinizden sızanlarla sarhoşluğumuz gama daha da yaslandı.
Ne diyeyim Allahın iyi güzel günleri de vardır mutlaka.Olacaktır.İnşallah.
Her dem sevgimle sevgili şairem usta kaleminizi kalben kutluyorum.
şimdi! satırların arasına noktalanmış hüzünleri ve gönül dolusu yaraların ızdıraplarını acıların kanayan göz yaşlarını düğüm atıyorum ömrümün geride kalanlarını
artık yaşam bizi bekliyor elime ilişen sıcacık elini bırakma yalnızlığımın…
Karamsarlık nasıl bir duygu ki perişan ediyor yürekleri ve yalnızlığa sığınıyor insan. Mutlaka karamsarlığa iten çeşitli sebepler hasıl oluyor yaşamın içinde yürürken sessiz sedasız öylesine sürüklerken dertli ardımız sıra, birden yeter diyor, isyan eder oluyoruz her şeye hatta en yakınımızdakilere ve yalnızlık dost gibi sarıveriyor birden bütün sıcaklığıyla. Mükemmel bir anlatımdı aldı gitti yüreğimi bir anda, beni de yalnızlık hevesi sardı anlamadan ısrarla. Yüreğine sağlık sevgili Nurcanım, yine hüzün ve en güzeli hem de hüzünlerin yansımış kalemine ve oradan da bizlere, gönülden kutluyorum canım arkadaşım, sevgi ve umut ışığın hiç sönmesin, ebedi yansın, mutlu ve esen kal sevdiklerinle...
gülmeyen suretimin kırıklarını temizliyorum
şefkatli ellerin sevdasında
geçmişteki olumsuzlukları siliyorum
yarınların kanatlarından
bir daha karalamasın güzellikleri diye
Sevinçleri hüzünler karartmasın asla dilerim ki.Kim bilir şairem,anca yürek bilir.Belki de yalnızlık daha asil duruyor hüzünlerden öte bazen de.Kutluyorum eşsiz kaleminizi.Sayfanızda olmak özeldi.Sevgi ve selamlarla.