geçmişten bahsetme diyorsun sınırsız örtülerle kapatılır gibi dünler kara bir fiyonk atalım gözlerimize unutulsun tüm renkler sadece bir resim kalsın öyle mi tüm çerçeveler çöpe!
öyleyse tavuskuşu renginden başlayalım önce tamam yanağını ılgın okşayan diken olsun ellerim olur kimse bilmesin, kimseye söylemeyelim seni sevmek ne kelime tanımam bile!
bahar rengi düşsün sonra cevval adımlarla önümüze tarikâtını terketmiş olsun sözlerimiz tepindikçe aklımızda eski yeller inkâr edelim derin bir sürme çekmiş olsun zaman ayrılmış olalım bizden! hatta hiç bir araya gelmedik!
sonra mavi tutsun yüreğimizden tılsım bilmez kuşlar gagalasın andımızı silip atalım büyük kırmızı harflerle çentiklediğimiz ahizeleri yok edelim dudak izlerini yeni tanışır gibi tesadüf edeyim koca gözlerine kartopu gibi yuvarlak tebessümle bir plağa yükleyelim geçmişimizi playback oynayalım bembeyaz sözlerimizle bu ara ne kadar tesadüf ediyorum size!
hercâi makamda kahperengi bir bulut olsun tepemizde sen beni hiç görmemiş ol ben seni hiç gömmemiş içine ne kavî bir dilek kalsın geride ne meskun mahâl sevi izleri acımayalım, gerisingeri zoraki sokalım içeri kim yanarsa yansın! bize ne!
-bakın şuradan sanki duman çıkıyor -- lütfen, hanımefendi! bakın tabelada ne yazıyor!
Aşkla bakmayın ve fazla yaklaşmayın, tutuşabilirsiniz!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zaman Tersine Dönerse şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zaman Tersine Dönerse şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hercâi makamda kahperengi bir bulut olsun tepemizde sen beni hiç görmemiş ol ben seni hiç gömmemiş içine ne kavî bir dilek kalsın geride ne meskun mahâl sevi izleri
Şiirinizden çok duygulandım ve nedense;
Bestesi selahattin pinar'a güftesi fuat edip baksi'ye ait hicaz eser olan.
Bir bahar akşamı rastladım size
Sevinçli bir telaş içindeydiniz
Derinden bakınca gözlerinize
Neden başınızı öne eğdiniz?
İçimde uyanan eski bir arzu
Dedi ki: yıllardır aradığım bu!
Şimdi soruyorum büküp boynumu:
Ahhhh!!!
Daha önceleri neredeydiniz?
Naif gönülden dizelere aktarılan duyguları beğeniyle okudum.
Kaleminiz daim gönlünüz şen olsun.
gül peri tarafından 7/9/2012 10:48:10 AM zamanında düzenlenmiştir.