İmge imiş bu devirde şairlerin sermayesi Cahilliğim kaleme yük; mürekkebi akmaz oldu Dizelerim bir revirde; hiç soran yok "neyin nesi?" Izdırabım hayli büyük; dostum dönüp bakmaz oldu
Az kelamla anlatırken söz sultanı meramını Kim dinler ki derbederin derde dair dıramını Âh çekerek seyrederim şuârânın bayramını Kara bahtım sanki sülük; sarılmaktan bıkmaz oldu.
Bir zamanlar lügat cömert, hece’m bire bin verirdi Rüyalara yelken açsam ilham yoldan çevirirdi Zaptı ele zor kalemim dağı deler devirirdi Şimdi artık boynu bükük; engelleri yıkmaz oldu.
Heybemdeki hece’lerim günden güne pas tutuyor Onca paye, bunca övgü boyun bükmüş yas tutuyor Anladım ki düşenleri ilham bile unutuyor El uzattım itti sözlük; el uzatıp sıkmaz oldu.
Çırpındıkça batıyorum "betimleme" denen ağa Zâr etmekle geçmez ömür boyun eğmek gerek çağa Dem kıdemi sökme demi; kazma vurmak abes dağa Sarpa sarmış dünkü düzlük; ayak yorgun, çıkmaz oldu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* KIRIK KALEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* KIRIK KALEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.