(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* SiLKELEN ANKARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* SiLKELEN ANKARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nerden nereye geldik. Daha dün belkide bir eyaletimiz olur denilen bir ülkeyle savaşın eşiğine geldik. Baba esetten çektik, oğluyla didişiyoz, inşallah torunlarıyla karşılaşmayız. Bu itoğlu itlere bir ders vermek gerek, ama iş çok karmaşık. Belkide atılacak yanlış bir adım bir 3. dünya savaşının fitilinide ateşleyebilir. bunun neticesinde en çok bölge ülkeleri zarar görür. '' görelim Mevla neyler, neylerse güzel eyler''
mecit hocam doğru söylüyorsunda suriye halkıylemi savaşacağız ben taraf değilim onların suçu yok o esadın boynundan tutup denize atmak gerekir iş biter sorun esad ben üç yıl önce bir suriyeye gittim beşgün kaldım halkı bizim gibi bizleri seven kardeş bilen bir halkı var sorun esad ...selam ve sevgiler .
Verdigin ilhamla yazdigim dizeler basima dert acti Ziya kardesim. Savas istiyorum sananlardan dayak yemekten son anda kurtuldu :)) Gelmen iyi oldu. Bu dizelere sebep olani âleme söyle bir göstereyim :)
Tesekkür ederim DOST SAiRiM.
Selam ve muhabbetle...
KIZIL KIYAMET
Hainin pususuyla yere düşünce fidan, Bürüyor gözlerimi kızıl kıyamet bir kan.
Ey Türk soyu unutma; kaç asır öncesiydi? "Titre ve kendine dön" demişti Ulu Hakan. Haçlıya yaltaklanmak kimin düşüncesiydi? Cürmünle, mezarında çile çekiyor Atan Sağı yolu kaybetmiş, kemiği sızlar yatan.
Nerde; Osman’ın nesli, üç kıtaya hükmeden? Nerde; Hakk’a koşanlar, haça boyun bükmeden Şimdi gün geçmiyor ki, şehit kanı dökmeden Soysuz bir iradeyle yere düşer kutlu can Gün be gün çoğalarak boğar bizi hafakan.
Sinsi bir Avrupanın kulak verdik sesine Bu yetmedi açıldık, okyanus ötesine Teslim olduk alemin, çağdaş müsveddesine Sustu sazın bam teli, türküyü yuttu çigan Ardından bize kalmış; sadece feryad figan.
Dost oluruz düşmanla, belli iken niyeti Bin yıl öncesi neyse, değişmez zihniyeti Gencecik yavrularım, öderlerken diyeti "Sabırlar diliyoruz" şom ağızlardan çıkan Kör bir izan değil mi, bu memleketi yıkan?
Kaç sevenin var diye dön de bak etrafına Yahudisi, Rum’unu kattık iman safına Gelecekler kalırken, onların insafına Vatanmış, gelecekmiş, yoksa kafaya takan Avuçları yalarız, onlar yiyen biz bakan.
Andımızla şahlanıp zincirleri kırmazsak Bize tuzak kuranı şakağından vurmazsak Saatleri, güneşli seherlere kurmazsak Körlük denen illetle, tükeniriz an be an Gülüp geçerler sonra ahmaklığımızı duyan.
Kan kusuyor anneler, yürekler dolu acı Hiç zaman geçirmeden, kurulsun darağacı İhanet kavramının, ancak budur ilacı Körpecik evlâtları yok mu adamdan sayan? Aslımızı unuttuk; bu yüzden kaldık yayan.
Nerde; İstanbul’ları fetheden güçlü iman? Nerde; vatan aşkını kucaklayan o liman?
hepimiz aynı acıyı yaşıyoruz,ancak kaş yapayım derken göz çıkartan hükümete otur düşün icraatlarını yeniden demek varken,zaten savaş çığırtkanlığı yapan,sorunlara bakmayıp sorumsuz davranan insanlara kürek tutarak binlerce vatan evladını zaten boşyere kayıp ettiğimiz acılarala yuğunan bu ülkede yeni acılara neden olacak sözle çok iddialı sözlerdir..Vatan uğruna canımızı vereceğimiz topraktır..Bayrak rengini şehitlerin kanından almış,ancak tarih boyu atalarımızın temkinli davranışları boş kan dökümüne engel olmuştur..ben evladımı boş yere kaybetmek istemiyorum mecit bey.....Bu güne kadat bu ülke hep yalnız bırakıldı,tarih gerçektir.şimdi goy goy verenler yarın inanın tanımayacak bizi...
Her zaman temkinli olmak gerektigini vurgulayan ve birilerinin ülkemizi savasa cekme gayretlerinin bir tuzak oldugunu belirten kardesinize yazdiginiz bu güzel yorum ve getirdiginiz elestiri mutluluk verici :)
Tesekkür ederim.
Ben zaten savasalim demedim. Savasmadan da birilerine güclü mesajlar vermek mümkün. Bunun da cesitli yöntemleri vardir. Biri bir jetimize ates acmadan iki kere düsünmeli.
Merak etmeyin dostlar, Türkiye yeterince güçlüdür. Yeri ve zamanı geldiğinde uygun bir şekilde karşılık verilir. bu konularda duygusallığa yer yoktur. Güzel bir eserdi üstadım, tebriklerimle...
Dünya dedikleri koca bir orman "Aslansın" diyorlar güçlü devlete Kalmazsa dizinde güç ile derman Maskara olursun çakala, ite...
Kükremek yetmiyor, pençeni göster Alçağa, haine artık bir ders ver Hep böyle alttan alırsan eğer Hesap veremezsin bir gün millete...
İcazet beklersen hep ondan bundan Saldırır kahpeler dört bir yanından Çıkar şu kılıcı artık kınından Zalime korku ver, son ver zulmete...
Etraftan olsa da hep seni öven Bir tek millet yoktur, Türk’leri seven Aldanma NATO’ya, halkına güven Bir tek HAKK’a râm ol, düşme zillete...
Aslolan onurdur, şereftir, şandır Payesi ŞEHADET, bedeli kandır Dünkü gün sabrımın bittiği andır Sebep aramayın her felakete...
Sözlerim çok açık, sorumun özü; Ne zaman gülecek milletin yüzü Bıktık yokuşlardan, özledik düzü Yandı yüreğimiz hep tüte tüte...
Süzül gökyüzünden üstlerine çök Öfkenin nârıyla tutuşsun yer gök Yanan yüreğime artık bir su dök Bir daha yan gözle bakmasın jete...
Denizin dibinde iki fidanım Yine ağlayan ben, yine sol yanım Silkelen ANKARA, bilinsin şanım Dar gelsin bu dünya Beşir Eset’e... Mecit AKTÜRK
Şiirin her cümlesine katılıyorum. Ve bu yüreği ayakta alkışlıyorum. Korkunun ecele faydası yok. Cesur olmak lazım karşı cibilliyetsizlerde diyorlardırki, o konuşsun kuru gürültüdür . Bizler bildiğimizi okuruz. Birşey yapamaz diyorlarrır bence ne yazık. Bizler sönmüş külden dirilen milletiz evvel Allâh Allâh akıbetimizi hayır eyleye. Uyan milletim uyan. Etrafımızı sırtlanlar sarmış. MİLLETİMİZİN. ORDUMUZUN . YURDUMUZUN. DEVLETİMİZİN. ALLÂH YAR ve YARDIMCIMIZ OLSUN. ALLÂHIN NUSRETİ TÜRKLERLE beraber olsun İnşallah.. Amin .... Yüreğinize sağlık Selamlar .Allâha emanet olun...
emine erdem tarafından 6/28/2012 4:17:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sözlerim çok açık, sorumun özü; Ne zaman gülecek milletin yüzü Bıktık yokuşlardan, özledik düzü Yandı yüreğimiz hep tüte tüte... _________________________Biz yanıp biz tüttük Hocam.Meclis şekerlemede ...:((
Dilerim o şehitlerin ve bilhassa o anaların ahları o katilleri öldürmesin süründürsün.Rabbim onlara kolay ölüm vermeesin dilerimki.O analar bir kör kurşun yalatmak için evladını yollamadılar askere.Bizim namusumuzu Vatanımızı Toprağımızı korusunlar diye o aşkla can verdi Mehmetçikler.
Bu soysuzlara yüzveren baştakiler ayak ucuna alınmadıkçada daha çok ulur bu it sürüleri.
Dilerim Dilediğimiz kadar yaşanası şlartlar gelir Ülkemizede dilerim bir akşamda leş haberleri alırız bültenlerden...
Vatan aşkı taşıyan iktidar görmek istiyorum.yatan milletvekilini kim ne yapsın!!!
Bir kez de AKIL süzgecinden gecirmeden, duygularimla bir siir yazayim dedim, dayak yemekten zor kurtardim kendimi :)) Hatta öfkesi gecsin diye bugünkü PEMBE BOYAMI basindan asagiya döktüm :) Savas istedigimi sanmislar. Oysa savasmadan da yapilabilecekler var. Jetimizi düsürdükleri anda, birkac önemli stratejik noktayi yerle bir etmek, havasahamizi ihlâle göz yummayip, gerekeni yapmak gibi v.s.
Bütün bunlara sebep sensin GÜLSAH. Basbakanliga adayligini koydun da oy vermedik mi? ha?
'' görelim Mevla neyler, neylerse güzel eyler''
Şiir harikaydı.
Yüreğinize sağlık.
Selamlar...