Gölgeni arıyorum gecenin dağınık saçlarında dışarıda göz gözü görmez sis fırtına boran içerim susuz, içerim çorak iklim ağustos bağ bozumunu bekleyen toprak…
Bir yudum serap diyorum bakışlarıma şenlik çok değil, bir çakımlık hayal muson yağmurları dökecek kirpiklerim hasret kuraklığında kavrulmuş yürek toprağıma…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nagehan… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nagehan… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yudum serap diyorum bakışlarıma şenlik çok değil, bir çakımlık hayal muson yağmurları dökecek kirpiklerim hasret kuraklığında kavrulmuş yürek toprağıma…
Değerli dost kalem fevkalade güzel bir şiir okudum harikaydı,yüreğiniz çoşmuş kalem yazmış duygu yüklü güzel bir şiirdi,size diyorum ki Gönlünüz hüzün görmesin,yüreğiniz sevgi cebinbiz para dolsun,yüce yaradan sağlık ve sihhat versin. dünyadaki tüm mutlulukları size gönderiyorum tüm güzel çiçekleride sayfanıza bıkakıyorum,kaleminiz daim olsun.
Bir yudum serap diyorum bakışlarıma şenlik
çok değil, bir çakımlık hayal
muson yağmurları dökecek kirpiklerim
hasret kuraklığında kavrulmuş yürek toprağıma…
TEBRİKLER ELLERİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK