(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Y/âdım Kalsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Y/âdım Kalsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zerre Dost , Akdenizin kızı bilir de az bilir dağların yalnızlık senfonisini denizde yıkar yakamozla süsler yalnızlığını , ne güzel bir anlatım kendimi dağda yalnız ve soğuk bir karlı gecede hissettim üşüdüm ... Çevreme baktım şükrettim... Yalnızım sanırken bunun hissettirdi bu şiir şükür duyusu ile sevgi ile kalın...
Dağlar ki umut, dağlar ki yüce bir o kadar da acımasız uçurumların beşiği. Gönül de dağlara benzer, dağ gibi umutlar besler; umutlar çığ olur yuvarlanır üstümüze üstümüze, dağlar ki yüce; dağ gibidir gönlümüz, yüce mi yüce, yüceldikçe eğilir boynumuz bizim, zirvede aciz bir varlık olduğumuzu hissedince, uçurum uçurum yuvarlanırız o dağ gibi gönlümüzün hüznünde. Ne kadar yansa da canımız yaşamın çırasıyla, yine de taviz vermeyiz gönlümüzün yüceliğinden, onurlu bir isim bırakmak ve bıraktığımız onurlu insan değerlerimizle anılmak için. Bütün kahırları, yangınları içimizde yaşar, içimizde söndürür ve sindiririz. Allah gecinden versin Zerre dost, güzel insanlar uzun yaşasın örnek olsun insanlığa, sizin gibi güzel mesajlar versin birlik ve beraberlik için, insanlık için. Yine çok felsefi bir şiirdi yürek kaleminizden bizlere ulaşan, çok beğendim, bende oluşturduğu duyguları dile getirmeye çalıştım, lakin ne mümkün o deryaya ulaşıp bir tas doldurmak. Gönülden kutluyorum, var olsun duyarlı yüreğiniz, esen kalınız mutluluk ve huzurla bir ömür boyu sevdiklerinizle...
:)))) Senin yüce gönlündeki zenginlikler bambaşka Zerre Dost, dünya iyilerin yüzü suyu hürmetine dönüyor derler, gerçekten öyle... İyi ki varsın, güzel yüreğinle çok yaşa inşallah.... Çok teşekkür ediyorum yorumumu beğendiğin için, onur verdin bana üstadım, sağolasın, her şey gani gönlünce olsun....
Hepimiz zaman zaman yalnızlık duygusuna kapılr karamsar duygularıla kavruluruz. Ve o zamanlar ölümü düşünürüz. Allah gecinden versin.Dizelerde kalsın hüzünlü duygular. Adınız kalplere kazındıktan sonra kola kolay ölmez. En güzeli de bu değil mi?
Allah sağlık içinde nice mutlu yıllar yaşayın inşallah. Bel ki memleket ve dağların özlemi size bu şiiri yazdırdı. Umutlarınızın gerçek olması dileğiyle. Selam saygılar dağların dağ yürekli adamına...
Aaaaa dağarın padişahına şimdi ölüm yakıştımı? ALLAH gecinden versin umarım şiirde kalır.Fikret kardeşim şiir olarak güzel kısa ama anlamlı idi .Tebrikler.Yüreğine sağlık.Sağllıklı uzun ömürler diliyorum.selam saygımla...
Tülay Aslan tarafından 6/23/2012 8:55:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
yaa sohbetlerini özlemisim vallahi . neydi o yillar öncesi ... ama unutulmuyor inan bana .
yaaa öyle demeyeyim de bazen de iste deyiveriyor insan .. ne bileyim öyle karalamisim gariplice ...
ben yillarrr önce Yunus okumustum . ki o zamanlar siir yazmakla alakam yoktu . ve öyle Yunus'tan kalanlar da olmustur icimde . birkac siiri vardir asla unutmam .
bak ne demis üstad .. o güzel insan .
Bu dünyadan gider olduk Kalanlara selam olsun Bizim için hayır dua Kılanlara selam olsun
Ecel büke belimizi Söyletmeye dilimizi Hasta iken halimizi Soranlara selam olsun
Tenim ortaya açıla Yakasız gömlek biçile Bizi bir asân vechile Yuyanlara selam olsun
Azrail alır canımız Kurur damarda kanımız Yuyacağın kefenimiz Saranlara selam olsun
Selâ verile kastımıza Gider olduk dostumuza Namaz için üstümüze Duranlara selam olsun
Dünyaya gelenler gider Hergiz gelmez yola gider Bizim halimizden haber Soranlara selam olsun
Miskin Yunus söyler sözün Yaş doldurmuş iki gözün Bizi bilmeyen ne bilsin Bilenlere selam olsun
saglicakla kal .................... seni seviyorum ben unutma e mi .............. sevgimle...................
Ahhh can abim; ne kadar mütevazi olduğunuzu bilirim, bunlara karalama desenizde yazdığınız her şey okunuyor... Munzur sarı güllerine gelince aldım kabul ettim sonsuz tşkrlr, hep var olun dorukların kralı sizi yaradan kurban olurum, selam ve saygılar... Umut ve doruklarda kalın yüreğinizin güzeliğini bulutlar, senfonisi kulakları tırmalayan rüzğarlar birce ben çok iyi bilirim. Tut bulutların elinden, meleklerle halaylar kur, ta ki memleketime barış gelene kadar...
sevgili Gülsen , ah be kardesim .. agbeyin fakirin biri ... ölyle karaliyor iste gariplice ..
ne cok zaman oldu degil mi hep burada paylasimlar icindeyiz .. hani;
" bizi bilen bilir .. bilmeyen neylesin " diyor ya Yunus ...
sen de isti bu agbinin yüregini bilenlerdensin .
Daglarin Krali diyorsun ya... aslinda daglara cikanlar kendini o yüceligin karsisinda bir karinca gibi görürler .. ve yükseklerden insanlara öyle alcakgönüllükle bakarlar ...
tirmanis ki aslinda insanin icine yaptigi tirmanistir . hani asil tirmanis zirvede baslar .. artik basindan yukarida sadece gökyüzü vardir . iste ordan yildizlara ucabilir insan ancak .. orda rüzgarin sebfonisinde dans edebilir meleklerle ...
offf ben sussam mi ne artik :-)))
susayim agbisi ...
Munzur Daglarinda bir cicek vardir hani bir siirimde sana anlatmistim . hani diger cicekler kokmayi ondan ögrenmis.... o geldi aklima ... hatirladin mi? iste o sari gpllerden bir demet biraktim ................ sana hediye.... sevgimle.....
ah sevgili dost , bazen iste o karamsar hallerimizi de yaziyoruz .,.. insallah dediginiz gibi olur .. yasam sevincimiz hep icimizde daglar kadar yüce olur ...güzel dilekleriniz icin cok tesekkür ediyorum.. sevgimle....................
Birkez tadına vardın mı zirvenin ve dağcılığın ; asla vazgeçilmez olur dağ, tutkudur artık gönülerde dillerde İşte şairin de şiirlerinden çıkmaz olur bu aşk...
daglara yazilmis ne türküler var degil mi sevgili Saban dost . aslinda zoru secmeli insan ki hep kolayda kalirsa o zaman zor karsisinda bocalar ... hani keske böyle bir imkanim olsaydi da dagcilik felsefesini daha cok insanlara yayabilseydim ...
iste fakir kalemimle birkac karaladim kendimce.. ne kadar yapabildimse ...