(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen beni düşündükçe, hiçbir meçhul mahal karanlık değildir, annemin merakı gözlerine ilişince, anlarım ki yaşadığım yalnızlık değildir. yorgun adımlarım boyunca yol arkadaşımdır buğulu bakışların, oynadığım imgeler sahnesinde yetiyor sadece senin alkışların.
.
çok güzeldi bu şiir ,,, uzun bir aradan sonra olsa da ... tebrik ederim....
sürgünce tarafından 11/4/2007 4:23:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
İki dakika müsade isteyip böyle bir şiirle dönersen gerçekten şaşırtırsın beni..Ben bu zaman zarfında değil şiir yazmak,(Hele böylesini) hırkamı giyip kıravatlı-bencil şehrin kaldırımlarında bir tur bile atamam..Kendi gamzesine gizlenmiş gülümseyen kardeşim benim, harikasın...Şiirin sana nazlanma şansı yok... sonra eminim sakal da çok yakışır gül yüzüne -hem sakalsız meczup olur mu ki?- Gönül dolusuı tebrikler, selamlar..
azzeki tarafından 11/4/2007 1:56:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu kadar ara verme özlemişim şiirlerini Kasım biraz gri olsada yeniden doğuşu çağrıştırır bana şiirin gibi. Israrlıyım gamzelerde yakışır şairin yüzüne.
başucu şiiri...