(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"Belki" dediğin ne idiğü belli olmayan bir 'piç' gibidir.. anlamsızlığına cicili bicili kıyafetler giydirilmez her zaman.. kaç kişi adresini saklar ve kızıl bir dudağa uzaktan bakar / ne idiğü belli olmayan..
şiiri okuyunca aklıma ilk gelen aşağıdaki mısralar oldu.. "eştikçe iş çıkar işin içinde gençliği hasret yer sevda göçünde bilmez misin dört mevsimin üçünde kar olur yaylalar......................" şair noktalı yere "ela gözlü yar"i yakıştırmış. ........
şiir, bir gözleri kıyamete yazılalı beri bütün renklerin bahtı karadır.. şiirin her mısrası kabuğu soyulmuş, sızılı ve kanayan o yaradır duyar mı şiirin mısralarındaki sızıyı acep; ".siyah kazağının üzerinden omzuna kınalı saçlarını düşüren bir kız ".? ki âmâlar da bilirler; bu sızılı ve kabuğu soyulmuş kanayan mısralar o YAR/adır..! ........................... Bayram gelmiş köyüme.. hııı ?
madem ki kırlangıçlar artık yoklar madem ki sessizliğin içinde ki gevezelikler kayıp, ................Bazen öylesine çekip gider ki kırlangıçlar, gidişlerine martılar ağıt yakar... Sonrası mı... Sonrasında mahşere kalır hesaplar...
Kurban olurum senin soylu sevdana güzel kardeşim benim...Vefalı yüreğinin kapanmayan yarasındansüzülmüş- damlamış bu şaheser... Çok çok beğendim, okurken sen gibi oldum,kalbim sıkıştı..Sen ...Kimbilir... Bu şiire de eklenemiyecekse utansın o kırmızı kurdele...
madem ki kırlangıçlar artık yoklar madem ki sessizliğin içinde ki gevezelikler kayıp, yokuş aşağı inmeliyim bunu bende biliyorum.. yokuş aşağı, yol boyunca tanıdık beyaz taşlar siyah kazağını gözlerimde arayacaklar, izahı mümkün değil bir çaresizlik bu Eşe; hem yükseklik korkum var, hem seni bana tepeliyorlar neden siyah kazağının üzerinde solduğunu bilmiyorlar
siyahla beyazın zıtlığına inat sevgi ve sevecenlikle örülmüş bir şiir olmuş arkadaşım. Başarılar dilerim. saygılar.