Affedin abiler ablalar! Yâr ve yârenler Affedin! Yüreğim çocuk benim Ki çocuklar Affedilmeyi sever…
Gün olur Güldürürüm yüzleri Dokundukça her yüreğe Usulca Ve zılgıt zılgıt Çocuksu yüreğimle Ki çocuklar Hep sevilmeyi sever…
Ve gün olur Ağlatırım Yüreklerdeki sevgiyi Kıskanıp durdukça Ve çalmaya çalıştıkça Kanata kanata… Ki yaşayamadıklarıdır hep Hırçın ve bencil eden Dudaklarında mutluluk ölüsü taşıyan Çocukları...
Affedin abiler ablalar! Yâr ve yârenler Affedin! Ki hep uslu olacağım Hep suskun Vallahi de billahi de! Sustum! Lütfen affedin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özür Borcu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özür Borcu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üstadım tebrikler okumaktan haz aldığım sayfalardan biri bu sayfa kaleminiz yüreginiz var olsun kutladım keşke hep çocuk kalabilsek ne güzel selamlar sayğılar
Ben suskunbiradam olduğum için biliyorum.. Suskunluk yorar ve aslında çok da yıpratır.. Ben suskunken konuşmaya başladım ve siz ise susmaya geçişe hazırlıktasınız...
Ve hem de pişmanlıktır çok sesli oluşuma... Sus artık demek vaktidir biraz kendime. Ve vazgeç kimseye karışma gibisinden de almış yüreğimin sesi nasibini.
SAYIN ARKADAŞIM ÇOK GÜZELSERBERST VEZİNLİ PİŞMANLIKLA DOLU BİR ŞİİRDİ.İNSANLARDAN KENDİNİÇOCUK YERİNE KOYUP BİRAZ YARAMAZLIK YAPMIŞSIN HERHALDE.AMA YAPIP YAPIP SONRA ÖZÜR DİLEMEK SUÇLARIN EN BÜYÜĞÜDÜR DEĞİLMİ ARKADAŞIM.BAŞKALARININ YAPTIĞI HATALARI BİLMEDEN DESTEKLEMEK,YARGISIZ İNFAZ YAPMAK DA BÖYLEDİR SENDE BÖYLE BİR SUÇMU İŞLEDİN ACABA ARKADAŞIM.KARŞINDAKİ OLGUN BİRİ SENİ AFFEDEBİLİR AMA BAZILARI HİÇ AFFETMEZ ONUN İÇİN BİRDAHA BÖYLE SUÇLAR İŞLEME TAMAMMI YAVRUM.ŞİİRİNİZ ÇOK ANLAMLI VE MANİDARDI,.ACABASİTEDE OLAN BİRİSİNDEN ÖZÜR DİLEMEK İÇİNMİ BUNU YAZDINIZ .ÇOK MERAK ETTİM.KUTLARIM ALLAHA EMANET OL SELAMLAR ARKADAŞIM.....
Kınamayınız, kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz. Hadis-i Şerif
Toplum olarak çocuklarımıza konuşma fırsatı vermiyoruz.Onları dinlemek zor geliyor galiba.Her sözlerinde laflarını kesiveririr küçücük başınıza bize akılmı vereceksiniz diye birde çıkışırız.
Bir çocuğun biz büyüklere anlatacağı ne kadar çok , ne kadar çok şey var. Ama malesef o duyarlılıklar çoğu zaman hep kulak ardına atılmakta. Özür dilemek ne işe yarar ki ? Hoş bir çalışmaydı Saadet hnm
Çocuklar çaresiz kalırlar anlatmak istedikleri şeyler karşısında. Ve genellikle suskunluğa vururlar kendilerini yüreklerinde bir yerler alev alev yanarken...
Çok teşekkür ediyorum dost elinize... Sağ olun, var olun.