(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Bir Uyku Şiiridir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Bir Uyku Şiiridir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akılların durduğu bir ortamda sorular da tersine döner..Masumiyetin katline fermanı yazan krvavatlıları beşına bela eden insanlık,can çekişen çocukların sesiyle yaşamaya mahkümdur..Yaram ağır Hocam..
SAG OMZUM EL BİLEGİME KADAR İNCİNDİGİ İÇİN ON GÜN HAREKET ETTİRMEM YASAKLANDI YORUM YAZAMADIGIM İÇİN ÜZGÜNÜM , NİCE ŞİİRLERDE BULUŞMAK ÜMÜDİ İLE SELAMLARSAYGILAR
Artık uyku çocuklara haram Oyuncaklar bile, Sanki çocuklardan alıyor intikam ! O onlara, Ne kadar hayran hayran baksa Gitmiyorlar parası yoksa Vitrin de bin yıl kalsa ?!...
Oyuncak silahlarla büyüdük bizler Ölmezdi ama bizden büyükler Öldürme sırası bize gelince, Silah tutukluk yaptı, derdi ağabeyler !...
Ve hala da büyükler, Mazlumlara “Küçük” muamelesi hevesindeler Hiç değişemediler…
Çocuk olmak yaşamayı zora sokar Hangi taşın altını kaldırsan, Çocuğa hep işkence çıkar Üstelik çocuk olunca savaşlar, Büyüklere gözdağı için çok işe yarar !?...
Barışta da onlar var; Patron hakaret eder, işten kovar, İşçisi aç,açık kalmasın diye çocuklar Mağrur yüreğinin kulağını tıkar Maalesef böyledir çocuklu hayatlar !!!...
Başarılıydınız, hayranlıklar !... Tebrik ve Mutluluklar !!!...
Onatça tarafından 8/29/2013 12:45:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Onatça tarafından 8/29/2013 2:05:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
insan nedir çocuk! nedir vicdan ve vicdansızların elinde kalmak...
ölüm nedir çocuk! nedir cennet?
GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ; YİTİRİLEN DEĞERLER ADINA ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ... YÜREĞİNİZ DERT VE HASRET GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ VEDE KALEMİ.. SELAM VE SAYGIMLA
uyku tutarmı hiç ağlayan gözler kırıldı umutlar kurudu fidanlar ...insan insan olmaktan çıkmış gibi ey! israfil üfle sur'una.....saygılar şaire ve şiire....
nedir kan gölü
ve kan gölünde boğulmak
Yüreğiniz dert görmesin. elinize sağlık
Akmetin tarafından 12/5/2013 10:03:48 AM zamanında düzenlenmiştir.