Okuduğunuz şiir 20.3.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
X Tarihli Son Şiir
"şiir de öldü" diyordu gece acı acı güldüm ve anladım ki, yüreğimin şiirden önce öldüğünden haberi yoktu...
haberi yoktu da yürek atışları olmadan bir bedenin daha fazla direnemeyeceğinden ve nasırlı yorgun kimsesiz ellerimin kanayan dizlerimin üstüne ağıtlar yaka yaka yığılacağından...
"be hey gece!" dedim be hey gece! yorgunluk nedir bilir misin sen? hep yarın diye diye yarınlarda kaybolmayı ve attığın her adımda vurulmayı...
sustu gece sustu ay yıldızlar sustu sonra birer birer susarken kalemim inleye inleye bir tek dilim susmadı tufanlar ortasında! "haydi öl!" dedi haydi öl...
oysa bilmiyordu ölmenin de kolay olmadığını "kaçtı!" diyeceklerdi mesela bizi bıraktı... her şeyden önemlisi Tanrı vardı ve onun ağzı açık bekleyen cehennemi...
ama olsundu! ha o tarafın cehennemi ha bu tarafın ne fark ederdi! hem değil mi ki, çığlık hiçliğiyle boğuşan birinin pek de yabancısı olmadığı bir sesti...
ah ömrüm! bağışla beni... çünkü karanlığı üstüme salarken evren vazgeçtim seni sevmekten kalktım, gönlümü ötelere verdim anamın eli kolu bağlı sus kaldığı yerlere...
ah kalemim! sen de bağışla beni şimdiden bağışla... çünkü korkuyorum bir cinnet saatinde umutlarımın enkazı altında kalacağımdan ve sana verdiğim tüm sözleri unutup nice nice şiirler yerine son şiirimi sana yazdıracağımdan uyanırken beynimde yedi başlı canavar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
X Tarihli Son Şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
X Tarihli Son Şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah kalemim! sen de bağışla beni şimdiden bağışla... çünkü korkuyorum bir cinnet saatinde umutlarımın enkazı altında kalacağımdan ve sana verdiğim tüm sözleri unutup nice nice şiirler yerine son şiirimi sana yazdıracağımdan uyanırken beynimde yedi başlı canavar...
Harika çok güzel ve bu kadar değerli bir şiir'i yazan kaleminizi değerli yüreğinizi vede emeğinizi samimi gönülden kutlarım elleriniz dert görmesin yüreğinizin sesi hiç susmasın sonsuz hürmetlerimle...
İlk defa güne gelmiş şiiri beğendim,bayıldım hatta.Hem anlaşılır nitelikte,hem de müthiş gizemli.Tekrar tekrar okuyasım var,şiir bırakmıyor peşimi.Yürekten tebrikler
yüreğiyle düşünen yaşayan/lar olduğu sürece kalemler susmayacak.. şiirler coşacak bazen hüzün yazacak bazen de aşk. sevgi dolu gönüllere tercüman olacak . hazan mevsimlerini anlatıp. baharda güller devşirecek.. yürekler sevgiyle attığı sürece şiirler çağlayacak...
bu güzel şiir anlatım için kutlarım sizi yüreğinize sağlık .kaleminiz durmasın....
ah ömrüm! bağışla beni... çünkü karanlığı üstüme salarken evren vazgeçtim seni sevmekten kalktım, gönlümü ötelere verdim anamın eli kolu bağlı sus kaldığı yerlere...
Bağışlar mı acep :( candan tebrik ediyorum hüzünlerin tavan yaptığı çok güzel dizeler son şiir olmasın sevgili Şairim tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum sevgimle.
"ah kalemim! sen de bağışla beni şimdiden bağışla... çünkü korkuyorum bir cinnet saatinde umutlarımın enkazı altında kalacağımdan ve sana verdiğim tüm sözleri unutup nice nice şiirler yerine son şiirimi sana yazdıracağımdan uyanırken beynimde yedi başlı canavar..."
Engin görüşünüz ve usta kaleminizle insana dair en hassas bir duyguyu yakalayıp onu çok güzel bir şekilde şiirleştirmişsiniz. Sizi tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim. ...........
ah kalemim! sen de bağışla beni şimdiden bağışla... çünkü korkuyorum bir cinnet saatinde umutlarımın enkazı altında kalacağımdan ve sana verdiğim tüm sözleri unutup nice nice şiirler yerine son şiirimi sana yazdıracağımdan
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; HARİKAYDI..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..