(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O. Çocukları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O. Çocukları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairler söylemezse o çocuklara kim olduklarını,işte o zaman işimiz var demektir. Ben böyle delikanlı tavrını çok seviyorum yürek sesinin.Helal olsun sana! Teşekkür ederim msaygılar.
:) birazcıkta yüzüm kızardı ama çok sevdim. Engele takılınca :) olan olmuş. Vur kamçıyı şiire, şairim; szısını hisseden belki olur. sevgiler olsun yüreğine.
Piç dese ne farkederdi ki? Ya da başka bir şey.... O pencereden bakılacaksa eğer ahlaka, sormak lazım şimdi; "merkepleri de ana doğuruyorken sıpalarn semerine atılan tekmeler babalarına öfkeden miydi?
Gülümsedim şiirle çünkü, severen gül, giderken başka bir şey olan şu kadın imgesi, cinsiyetsizlere sövülürken bile cümlenin dışında tutulamıyor işte. Doğru ya da yanlış? Şairin birinin de dediği gibi onları anlatan başka bir tamlaması yok bu dilin.
Velev ki şiir... Velevki şiirde p... dedi şair. Sahi ne değişirdi? maydanoz değilken satılan... Yine taraf olur muyduyduk ki yeşilliğine şiirin.
Demem o ki; mesele şiirde dile, kelime seçimine çıkar ve sansür daima sansürdür. Kalemin kadınında da, erkeğinde de Ve yeri gelince sövgü yazamayan kalemler, yerli yersiz yazanlar kadar sansürlüdür.
Sövmede acemi kalmış ve gize saklanmamış, saklanamamış şair.
Öfkesi dinmezse bir, en fazla iki şiir sonrasında hiçbirimizi rahatsız etmeden, sövgü yazan ve çok da takdir edilen kalemleri aşacak kadar gizle resmedecektir o da öfkesini, eminim, çünkü söz sanatlarında ustalığını bilirim O'nun.
Şiirdi. Tebrik ederim Usta. Kaleminize beğenim ve saygımla...
Kazak Abdal'ı her taşlamasına rağmen severim ben :)
Ama kendimi sorgulayınca valla da billa da yok kimseye bir zararım!
Her neyse ya!
Onca şey görmüş onca şeye tanık olmuşuz, bu mu zor gelecek bize...
Yok, içimden gelmiyor buralara gelmek... Bir zamanlar antolojideydik ve oraların da havasını birileri bozmuştu... sonra ilk fırsatta herkes birer birer uzaklaştı oradan...
Geri oraya mı dönsem ne :)
Kim, ben mi usta? Yapma gözünü seveyim! Ben kim usta olmak kim... Saçmalayıp duruyorum işte :)
Şairler söylemezse o çocuklara kim olduklarını,işte o zaman işimiz var demektir.
Ben böyle delikanlı tavrını çok seviyorum yürek sesinin.Helal olsun sana! Teşekkür ederim msaygılar.