(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖDÜNÇ GÜLÜŞLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖDÜNÇ GÜLÜŞLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bahçemin en kuytu köşesine gömdüm Hıçkırıkların matemini...
Benzetmeler ve üslup çizgi üstü, Şiir gibi şiir her yönüyle duygu ve düşünce iklimine sevk eden,derin boyutlu muhtevaya sahip, Kendine özgünlüğüyle ibareler önplana çıkmaktadır.
Harika bir şiir okudum sevindim....Mesajını okudum üzüldüm Can Bacım.... Allah sağlık sıhhat versin...Boşver yorumu falan şiirlerini ekle yeter bize..Kendine iyi bak... Selam...Saygı ve Duamdasın...Allah'a emanet ol.....
Dostlar... Biraz rahatsızım ve bilgisayar başında fazla kalamıyorum. Hem atar damar hem de toplar damar yetmezliği epey sıkıntı veriyor. Fırsat buldukça şiir ekleyip çıkıyorum ve size yorum yazamamamın sıkıntısını yaşıyorum. Dualarınıza ihtiyacım var. İhtiyarlık başa bela derler ya eee bizim de kafa kağıdımız eskidi artık... SİZİ SEVİYORUM.
Bülbülün dudaklarının
Kan kırmızısından...
Bahçemin en kuytu köşesine gömdüm
Hıçkırıkların matemini...
***
Yarını haraç-mezat sattı acımadan
Ve...
Kaybetti kendini pişmanlıklar girdabında
Bir çığlık kaydı sessizlikte
Bir nefes sıyrıldı bedenden...
Sarı-ela gözlerinden döküldü
Sonbahar rengi yapraklar...
Çok hüzünlendim ve hüzün bana acı-tatlı, biraz buruk mayhoş bir yürek bıraktı. Tebrik ediyorum.