Yosun kokulu karanlıklarda kaybettim düşlerimi Yıldız yıldız çaldılar geçmişimi aklımın ayaz gecelerinde Falezlerin üstüne yağan bulutların bir köşesinden yırtılan Hayal gemisinin deli dolu dümencisi gibiyim
Yazılmamış mektupların Ellerinizden öperim diye başlayıp Selam ederim diye biten Satır aralarından geçerek döndüm köşeyi Çıkmaz sokakmış bilemedim...
Kozasından çıkamayan bir tırtıl misali Tutuklu kaldım bir dut yaprağının yeşilinde Olamadım hiç ipek kumaş Dokunamadım tenine...
Kelebekçe yaşayamadım hayatı dolu dolu Sığdıramadım bir ömrü tek güne...
Üstü kapalı altı açık küfürlerin Misafiri oldum güpegündüz Dil üstü ilaçlar icad ettim Dil altı kalp ilaçlarına inat
Tüm hastalıklı kalplerin ölüm fermanını yazdım Deli dünyamın düz duvarlarına...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DELİ DÜNYAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DELİ DÜNYAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu güzel şiir hem sanatın tüm inceliklerini taşımakta, Hem çok derin ve zengin bir hayalgücünün güzel bir şiir demeti olmuş. .................................. Yazılmamış mektupların Ellerinizden öperim diye başlayıp Selam ederim diye biten Satır aralarından geçerek döndüm köşeyi Çıkmaz sokakmış bilemedim...
Kozasından çıkamayan bir tırtıl misali Tutuklu kaldım bir dut yaprağının yeşilinde Olamadım hiç ipek kumaş Dokunamadım tenine... ...................................... Yukarıdaki dizelerdeki gibi anlatabilmeyi ve duyabilmeyi her şiir sever arzu eder ama bu bir yetenek duygudur diyor kutluyorum..
Yosun kokulu karanlıklarda kaybettim düşlerimi Yıldız yıldız çaldılar geçmişimi aklımın ayaz gecelerinde Falezlerin üstüne yağan bulutların bir köşesinden yırtılan Hayal gemisinin deli dolu dümencisi gibiyim
''Dil üstü ilaçlar icad ettim Dil altı kalp ilaçlarına inat'' Yakışır sana Can Bacım...Ne de olsa yürek asi...Mahkum olmaz dil altı haplarına..İşyerimdeki bilgisayara ambargo koydular..Düştüm yine İnternet cafelere..Eskisi kadar olamayagamım aranızda...Malum Bütçe meselesi.... Yine çok güzel bir şiir okudum...Asilik akıyordu yine...Kutlarım...Selam ve Saygımla...
Linaya kurban sana.Bir gün değil de bir asır dolu dolu yaşa güzel yürekli kadın.Çok teşekkür ederim,çok teşekkür ederim.Asimaralım gönlü yaralım seni seviyorum...
LİNAYA tarafından 11/5/2007 12:27:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
ne kadar samimi dizeler ve güçlü bir kalem..Kalemin gücü dedim de hayallerinizin gücünü hesaba katmayı unutmamalı.Bütünü ile mükemmel bir şiir sevgili asimaral. teşekkürler,
her bir dizesini defalarca okuduğum bu şiirin sahibi olan yüreğin kutlarım... kaleminizin hiç susmaması dileklerimle... tebrik ve selam ile... şiirle kalın...
Gülmek ne olsun.
Yaşamak nedirki,ölmek ne olsun,
Zincirevur hapset,körlet nefsini,
Gönlüne ilahi mutluluk dolsun.
Sevgiyle kalın.