(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşka düşünce..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşka düşünce..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gözlerden akan gözyaşları denize düşerse işte o zaman sevda çıkmaz sokaktadır. Yürek yanığıdır bu aşkın adı. Aşkın gözyaşları denizin tuzuna karışmışsa gönül incinmiştir aşk vurunca bir kez suda yanar..Ateş suya kavuşunca söner mi bu yangın o bilinmez ki. Suyla ateşin dansı bu.. Aşk yüreğe düşünce dünya bile düz olur Der gibi.. Yüreğinize kelamınıza kaleminize sağlık. Selam ve saygımla
Çok teşekkür ederim bu değerli yorum için, gerçekten de çok haklısınız bu söylediklerinizde ve hayatın içerisinde var olan duygular hepsi de... Hepsine katılıyorum ve tekrar teşekkürler ediyorum...
SEVGİLİ ARKADAŞIM.BAHARIN GELİŞİ UMUTLARINA UMUT KATMIŞ AMA KALBİNİZDEKİ SEVGİLİYE ÖZLEMİNİZ HİÇ BİTMEMİŞ.BU ÖZLEM SİZİ MAHVEDİYOR.AKLINA YAŞLANACAĞIN ZAMAN SAÇLARINA DÜŞECEK AKLAR GELİYOR VE DAHADA ÜZÜLÜYORSUN.ÖNÜNE GELEN BÜTÜM ENGELLERİ YENİP YİNE SEVGİLİNE KAVUŞMAYI DÜŞLÜYORSUN.NE GÜZEL İNŞALLAH HAYALLERİN GERÇEK OLUR.AŞK SENİN KAFANDA SADECE BİR DÜŞÜNCE OLARAK YERLEŞMİŞ. VE TEK AŞK SENİN KAFANDA Kİ AŞK DÜŞÜNCESİ.(An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler birimisin?İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış.)İŞTE SENİN GÖZYAŞLARINDA DAMLA DAMLA DENİZE KARIŞIYOR. AMAHAYAT DEVAM EDİYOR ARKADAŞIM.BU KADAR UMUTSUZ OLMANA ,KEDERLENMENE SEBEP SEVDANMIDIR BİLEMİYORUM . GÜZEL BİR KONUYDU.KUTLARIM.PUANIM TAM.SELAMLAR....
öncelikle çok teşekkürler ediyorum değerli yorum için, evet bayrağı da her zaman görüyorum, bir sorun yok, sadece favoriye ekledikten sonra sizin sayfayı yenilemeniz gerekiyor ki siz de görebilesiniz, yoksa hemen gözükmüyor. Ayrıca hemen belirtmek isterim ki, hemen herkesin hayatında olduğu kadar benim hayatımda da hüzün var ve şiirlerime yansıyor bu, fakat umutsuz hiç olmadım şimdiye kadar ve umutlarımı da yansıttım çok zaman şiirlerimde. Ben gerçek aşkı yaşayamadığımı düşündüğüm için belki de bu kadar üzerine düşüyorum ama biraz da keyif veriyor böyle felsefe ve oyunlarla karıştırarak dizeleri yazmak ve paylaşmak. Yoksa mutsuz bir insan değilim elbette ve bir çok şiirim de umutlu, güneşli, denizli, baharlı ve neşelidir aslında hayatın güzelliklerini bulmak ve tatmak güzel her ne kadar en güzellerini bulamasak da... tekrar teşekkürler ilginiz ve yorum için...
Allah düşürmesin ne diyelim... :))) ama sanırım düşmenin en güzelidir AŞK.ve adı AŞK olunca düşmeye bile razı oluyor insan...bol düşünceli,bol AŞK lar diliyorum...)
aşka düşmüş yürek.. özlem dize dize.. hasret kor olmuş yanmış.. duygular şahlanmış.. düşünceler aşka yazmış..ve "şiir değil aşka düşünce" ne güzel olmuş dize dize..hüzün birtek şiire yakışıyor şair.. yakışmış hüzün şiire.. ve şiir olmuş.. kutluyorum yürekten her daim saygımla..
Çok çok teşekkür ediyorum bu değerli yorum için...Kesinlikle haklısınız hüzünler bir tek şiirlere yakışıyor, her ne kadar hüzün olsa da umutlar her zaman ağır basıyor ve hayata tutunmayı sağlıyor...tekrar teşekkürler.
kalmaz ne bana ne de sana
aşkla dalsam da rüyalara
yakın olduğumu anladım sona
saçlarıma beyazlar düşünce
güzeldi.saygılar.