gökkuşağından bumerang yaptım boyadım kanatlarını renklerimle bir kanadına siyahı hüzünlerle diğerine umudun mavisini kattım aşkla donatıp güneşe fırlattım bulutları yırtarak dönüyordu yağmur damlalarına dokunarak gecenin doğurgan karanlığında kızıl şafak çiçekleri topladı Ay’a ve yıldızlara da uğrayarak güneş sıcağını da kucaklayıp döndü, aşka saldığım bumerang derin denizin durgun sularında yakomazlarıma umut dağıtarak hüzünleri volkanlara atarak dönüp geldi bana asi bumerang acı ve kederlerden sıyrılarak tuttum kanatlarından sıkıca tutundum doğan güneşle zamana yağmur kokulu aydınlık sabahta yüreğimle tutundum bumeranga saldım yeniden umuda ve aşka
sıcacık renkleri de bir başka hasret ve özlemler taşısa da hayatımı da kattım bu defa aşka saldım bumerangımı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşka saldım bumerangımı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşka saldım bumerangımı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkürler, benim için de çok ilginç oldu bumerang kullanmak ve çok hoşuma gitti. Sevmeyi bilen yüreklerin bumerangından sevgi ve aşk eksik olmasın dileklerimle...
Deniz kıyısında yaşadığım için adım içinde gizlendiği için ben her zaman deniz dalga yakamoz kullanırım satır aralarında. Sanırım sizde oğlunuz Deniz ismini taşıdığı için kullanıyorsunuz her zaman şiirlerinizde denizi çağrıştıran sözcükleri. Bumerang gittiği hızla geri döner sahibine.Ne yollarsanız size aynısı dönecektir. Sevgi ekleyerek yedi rengiyle gökkuşağı doladıysanız, bumerang ışık hızıyla ve parlak renkleriyle size geri dönecektir. Bumeranglarını sadece siyaha boyayanlara ve nefret yükleyenlere de aynı hızla karanlık ve kötülük olarak geri dönecektir. Enerji farklı olunca sonuç da farklı olacaktır.. Herşey niyete bağlı.Ne ekersen bumerang onu biçecektir.Siz güzellik ve gökkuşağının sıcaklığını yüklemişsiniz dönüş muhteşem olacaktır.Çok farklı ama çok güzel bir çalışma olmuş. Yüreğinize emeğinize sağlık.Dostlukla kalın.
Öncelikle çok teşekkür ediyorum değerli yorum ve dilekler için... Evet Deniz hayatımda çok anlamı olan bir isim, öncelikle kalbimdeki Deniz oğlum, ondan ayrı olmanın özlemiyle bu anlam daha da derin. Ayrıca Deniz Gezmiş ruhuyla büyüdüm ve denizlerin dalgasıyım diyorum her zaman, bu anlamda da benim için çok önemli, zaten güzel bir isim olduğundan da kimsenin şüphesi yoktur.
Şiirlerimde Deniz, Güneş, Bahar, Sevgi, Aşk gibi olgular kullanmak ve bunları biraz oyun biraz felsefe ile yorumlayarak yazmak hoşuma gidiyor, Güneş de çok anlamlıdır benim için, her zaman söylediğim bir söz var hatta "Herkes yıldız olabilir ama Güneş olamaz" bu anlamda hayata bakışımı ve hayat felsefemi oluşturdum ve öyle de devam ediyorum, bunlar benim için güzel şeyler. Yazdığım dizeleri anlayan, beğenen ve seven herkesle paylaşmayı da seviyorum, "bilmeseydim sevmeyi taşımazdım bu yüreği" diyorum.
Tekrar teşekkür ederim yorum ve katkılarınız için... Bumerangınız sevgi ve güzellikler taşısın dilerim...
sayın arkadaşım.iyiki gönderdiğin bumerang.volkanları geri getiripte seni yakmamış.ne mutlu sana ki bütün kötülükleri gittiği yerde bırakıp ,güzelliklerle dönmüş.işte aşk ta bumerang gibidir.sen sevdiğine hislerini anlatırsın.ama o seni sevmiyorsa koyu bir bunalım biçiminde duyguların sana geri döner. Sevmek insanın Doğasında Vardır, Ancak Sevilmek Yetenek işidir Bir muammadır AŞK. Kiminin vicdanına atılan taş , Kiminin fakir gönlüne katılan aş , Kiminin de gözünden akıtılan yaştır AŞK. Kutlarım çok enfes bir şiirdi.kurallara uygun,harika mısralarla doluydu.Kutlarım.Puanım tam.Esenlikle kal arkadaşım……
Öncelikle çok çok teşekkürler ediyorum bu değerli yorum için ve güzel sözler için... "Bir muammadır AŞK. Kiminin vicdanına atılan taş , Kiminin fakir gönlüne katılan aş , Kiminin de gözünden akıtılan yaştır AŞK." Sanırım bu sözler her şeyi anlatmaya yeter, çok anlamlı...Sevmeyi bilen tüm yüreklere arkadaştır aşk diyerek tekrar teşekkürler ediyorum...
gökkuşağından bumerang yaptım boyadım kanatlarını renklerimle bir kanadına siyahı hüzünlerle diğerine umudun mavisini kattım aşkla donatıp güneşe fırlattım bulutları yırtarak dönüyordu yağmur damlalarına dokunarak gecenin doğurgan karanlığında kızıl şafak çiçekleri topladı Ay’a ve yıldızlara da uğrayarak güneş sıcağını da kucaklayıp döndü, aşka saldığım bumerang derin denizin durgun sularında yakomazlarıma umut dağıtarak hüzünleri volkanlara atarak dönüp geldi bana asi bumerang acı ve kederlerden sıyrılarak tuttum kanatlarından sıkıca tutundum doğan güneşle zamana yağmur kokulu aydınlık sabahta yüreğimle tutundum bumeranga saldım yeniden umuda ve aşka
sıcacık renkleri de bir başka hasret ve özlemler taşısa da hayatımı da kattım bu defa aşka saldım bumerangımı
Serdar Coşkun...
Vurguları güzel bir şiir, aşktanda geri döner inşallah ve sizi mutlu eder şiirinizi kutlarım.Yunus diyarından selamlar.
yürek sesin ne güzel anlatmış.. yüreğimi bumeranga koyma fikri çok hoştu..
yazan kalem hisseden yürek sesini kutluyorum. saygılarımla