yarım kalan bir hikaye şimdi gözyaşlarımdan düşerken hüzün ölümün anlamı yokken yürekte kara bulutlara kazırdım adını uçuşan her yağmur damlasında şimşek çakımlarından sonra..! dökülürken dudaklarımdan aşk
yüreğime sararken gökkuşağını ay sönmüş.! karanlık geceden gözlerimde saklarım hüzünleri vurur kalbime aşk, tek heceden kırılırken sonbahar dallarım dökülen her yaprakta yeniden yeniden yeşertirim umudu..!
cemre düşümlerinden sonra...
aşka dair şiir başlar baharla doğan her yeni güneş sabahında denizler kabarırken göğsümde bir tokat gibi çarpar özlemler hüzünlü yalnızlığın kıyısına kopartır, söküp atar bedenden kabuk bağlamış ölüm sessizliğini çiçek açımlarından sonra..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşka dair bir ömür başlar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşka dair bir ömür başlar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet, sanırım haklısınız, hüzünle karışık bir şiirce oldu bu defa ve umut dolu galiba... Hayatın içerisinde olması gereken ne varsa yaşamalı insan, acısıyla tatlısıyla ama mutlaka umutlar olmalı, umutlar ölmemeli diyorum...
GÜNAYDIN DOST YÜREK ; ÇOK ÇOK GÜZEL VEE ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ... SELAM VE SAUGIMLA.
Çok teşekkür ediyorum bu değerli yorum ve dilekleriniz için, duyguların yazıya dökülmesi ve bunun beğenilmesi çok güzel elbette... şiirce ve şiir dolu bir yaşam diliyorum herkese...