yüreğinde gömülmek belki törensiz, duasız dizelerle kefensiz, çiçeksiz, renksiz izsiz, sessiz çizgilerle yontulmamış tuvallerde derin kazılmış tümülüsün karanlığı yırtan güneşinde ölümsüzlük zamanında
aşk olmasa da ruhunda cehennem sıcağı ateşinde çifte kavrulmak isterim sorgusuz sualsiz, sensiz ben böyle aşkın resmini de çizerim kağıtsız kalemsiz şiirini de yazarım kanunsuz kafiyesiz
senli yaşayabilmek için nedensiz ve sebepsiz ölmem ben, ölemem sensiz yırtarım kefenleri izinsiz yüreğinde de olsam bensiz gömülmek istemem törensiz renksiz, çiçeksiz, sessiz
çizerim gözlerinde güneşi içerim serabında denizi yazarım sözlerinde tarihi yaşarım yüreğinde seviyi ölüm de olsa diğer ucu örerim senli bu hayatı dokurum ilmek ilmek sıcacık tutarım ellerini aşklara dokunur gibi sararım cehenneminde ateşi cennetini bulurum ölümün
arkasındayım hep sözümün söküp atardım bu yüreği bilmeseydi seni sevmeyi özlemle örülmeseydi ilmek ilmek sökerdim söküp atardım bu hayatı yüreğimde aşkla ördüğüm gözlerinde güneşi gördüğüm baharda senli çizdiğim maviye boyadığım zamanı işte o zaman; silip atardım bu zamanı aşkla çizilmeseydi
senli bir zaman seni yaşayabilmek için Güneşin doğuşu gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneşin doğuşu gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneşin doğuşu gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Asıl ben teşekkürler ediyorum, sevmeyi bilen yürekler ve paylaşmayı hak edenler için olsun şiirler, duygular... Ayrıca değerli yorum ve dilekleriniz için de teşekkürler...
ÇOK GÜZEL OLMUŞ. BU ŞİİRDE BİRBİRİNİ GERÇEKTEN SEVEN İKİ KİŞİNİN ORTAK DUYGULARINI ANLATMIŞSIN.İŞTE AŞK BUDUR.SEVGİ BUDUR MUTLULUK BUDUR ARKADAŞIM.HOŞUMA GİDEN LİRİK BİR ŞİİRDİ.BİZ OLMAYI ANLATMIŞSIN ….İNŞALLAH BİR GÜN O UÇURUMUN KENARINDA ONU SEYREDERKEN BİR YILDIZ KAYMASI OLURDA,SEVDİĞİNİ YANINDA BULUVERİRSİN ARKADAŞIM.ANCAK ONUNDA KAVUŞMA HAYALLERİ SENİ BULUNCA SON BULACAKTIR.ÇOK ANLAMLI BİR ŞİİRDİ. KUTLARIM.PUANIM TAM.SELAMLAR...BİR BAKIŞ BİR BAKIŞA NELER NELER ANLATIRBİR BAKIŞ BİR AŞIĞI SENELERCE AĞLATIR..... SEN SAKIN AĞLAMA ÇOCUĞUM.......
Çok teşekkür ediyorum değerli yorum ve dilekleriniz için, beğenilmesi çok güzel, ben de çok sevdim bu şiiri ve buradaki dostlarla paylaşmak istedim, paylaşmak çok güzel ve anlamlı benim için...
Çok teşekkürler ediyorum, her ne kadar burada yazmak istemiyorum artık desem de bu şiirimi de burada paylaşmak istedim, çünkü ben de çok sevdim bunu ve buradaki değerli dostlarla paylaşmak da güzel oldu...
Çok teşekkürler, aslında her ne kadar yazmak istemesem de gönlüm elvermedi, burada da bu şiiri paylaşmak istedim, çünkü ben de çok sevdim ve paylaşmak güzeldi. Beğenilmesi de çok güzel...
İçimde ki duyguları bu kadar güzel anlattığınız için teşekkür ederim.
Yüreğiniz, kaleminiz her daim var olsun.
Tebrikler...Saygılar...
yusuf şahin tarafından 5/22/2012 10:33:21 PM zamanında düzenlenmiştir.