Her sabaha, geceden vazgeçerek geldim kabullendim sabahı güneşin gölgesinde geçmiş dedim geceye, zamandan sildim ve kaydırırken yıldızları hayatımdan, kabullendiğim yalnızlıkta bu zamanı, gökkuşağı renginde yeniden çizdim...
gecenin soldurduğu güneşten vazgeçtim aşkla yanarken, kavrulurken daha dün duygularımı, düşüncelerimi de üşüttüm. döneceğin umudunu kabullendiğim zaman vaz geçişti bu, baharla birlikte bugün, sildim..! Yağmur bulutlarından aşkımı.
şimdi soğuk iklimlere doğan güneş gibi gözyaşlarına dokunabilme ihtimalim... aklıma düştüğün anın vazgeçişi değil, sensizliği kabullenişin gün dönümü bu. oysa kar taneleri gibiyken umutlarım, özlemekmiş uzun zamandır unuttuğum.
aşkla çizdiğim zamandı kabullendiğim, yıldızları silip güneşi karşılamaktı biraz sabahın kızıllığında dokunmak aşka... belki de vazgeçmekti kör karanlıktan, sevda denizine yalnız yelken açmaktan, demir atmaktan vazgeçmekti umutsuzluğa
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşkı kabullenmekti bu vazgeçiş bana..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşkı kabullenmekti bu vazgeçiş bana..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sağ olun var olun, teşekkürler bu güzel yorum için... Aşk hayat biçimidir biraz, biraz felsefe, biraz acı, biraz da tatlı elbette ama her haliyle içimizde var...
Çok teşekkürler elbette yorum için, fakat asıl on numara sanırım değerli okurlar... Beğenilmesi kadar düşündürebilmesi de önemli benim için.. Başarabildiysem ne mutlu bana...