defol diye kovuyorum olmuyor süblimleşti artık diyorum anlamıyor faydasız artık bohem kristallere nazar üflemek ilk kez değmişim gibi tüylerin hazırola geçmeyecek sırnaşık bigudi gibi saçlarını tavaf bile yasak yanakların atlas olup değmeyecek bir daha ruhunu meltem gibi okşarken yanımda oturuşun? ha!
suçlama kendini diyorum yağmura kan portakalı değmiştir bileklerine suçlama tükenen kontörleri kader suçu mu şimdi kapsama alanı dışında oluşun hatıratın kalın yaprakları ince valizlere sığmıyorsa ölmedikçe öpülmedikçe, vaz geçer mi kurşun sen şimdi öldü sanılan koca bir filsin ve karınca mezarlığına taşınıyorsun!
unutmalı, hatırlamamalı aslında söküp atmalı mezar çiçekleri gibi okşamayı zihinleri zembil gibi çökerken üzerime o iltifatlar yağan mevsimleri ’lütfen iyi kal içim rahat olsun’ kan dikenlerini tilkiler dolaşırken soğanın cücüğünde ben aşka hazırlıksız yakalanır ağlarım yine hiç merak etme biriciğim sen rahat ol! çürümüş içim!
demirden bir kalp bıraktım sana soğuk bir madalyon gibi bir tarafında senin bencil yüzün diğerinde, üzerinden sanki tren geçmiş gibi yenilgili yarım bir surat yalan söyleme ayna, ben değilim o! onlar fren izleri!..
hangi talebi eksik cümle kement olur şimdi biz’e biliyorum, çiğ süt emmişim gibi hangi makamda sızlansam farkındasız iklim elimde değil alışmışım, mahşer gibi hep dudak hizamdasın!
’bütün köprüleri yıkılmış bu şehrin, ven sen hep öte yakadasın’
kahretsin!..
Serhat Akdeniz - Çiğdem Parlayüksel ortak çalışmasıdır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kendi Yaralarımıza / Düet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kendi Yaralarımıza / Düet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen şimdi öldü sanılan koca bir filsin ve karınca mezarlığına taşınıyorsun! ...................................................çok beğendim. Tebrikler her iki yüreğe.
Aman Ustam, incelik yapmışsınız ..Benim bu Şiir de katılımım ne kadardı ki. İşin aslı tatlı bir sohbet esnasında olagelen doğaçlamalardı her biri Ve siz o herkeste olmayan eksantrik sanat gözlüklerinizi takıp harika bir düet yaratmışsınız sihirli parmaklarınızla taşlaşmış yaralarımız da kanamış ve yeniden donmuş finalde.
Bu doygun bu muazzam Kalemle bakalım daha ne süprizler yaşatacaksınız bize..
Harika iki kalemi aynı anda tek şiirde okumanın sevincindeyim. Onun için iki kere harika, iki yüreğinize sağlık ve iki kezde kutlarım diyorum.Üstad müthiş dizlerdi.... HER DAİM SAYGILARIMLASINIZ.....
ve karınca mezarlığına taşınıyorsun!"
Ve diyorum ki şimdi bu koca fil yüzünden karınca mezarlığı da talan olacak...
Hayır yani, dirisi bir işe yaramadığı gibi ölüsü de kalbe ziyan....
Kutladım ortak çalışmayı...
Saygılar.